Avatar billede bso Praktikant
30. april 2004 - 01:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En mystisk Explore startside

Efter et besøg på BT hjemmeside, eller link herfra, har jeg nu fået en mystisk ny amerikansk opstartsside som jeg ikke kan fjerne.Selvom jeg under indstillinger har sat"about:blank" fremkommer denne mystiske søgeside.
Jeg kan ikke finde nogen adresse, eller kilde hvorfra siden sendes. Når jeg går til en ny side, kan jeg ikke returnere med pilen tilbage til den mystiske søgeside.

Hvad kan jeg gøre
Avatar billede asserp Nybegynder
30. april 2004 - 02:25 #1
du har fået spyweare det kan muligvis fjerne vha adaweare, eller tømme dine cookies
Avatar billede tosa Nybegynder
30. april 2004 - 05:29 #2
Du kan prøve at køre ad-aware åp computeren. det kan downloades fra www.lavasoftusa.com/
Avatar billede bso Praktikant
08. september 2004 - 00:10 #3
Løst