Avatar billede birger6000 Nybegynder
29. april 2004 - 22:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pludselig ingen internet forb.

Hej Eksperter..

Jeg har et lille problem. Nogle gange når jeg tænder min computer eller lige har genstartet, så virker mit internet ikke.. Den kommer med 2 underlige fejl jeg aldrig har hørt om, det er disse 2:

http://www.perforama.dk/fail/fejl1.bmp
http://www.perforama.dk/fail/fejl2.bmp

De kommer lige når man åbner op..

Jeg har win XP, mere i vil vide så bare skriv

På forhånd tak
Avatar billede dittlau Nybegynder
29. april 2004 - 22:41 #1
Kører du Asus Pc Probe, kan det være det, prøv at slå det fra.

/dittlau
Avatar billede nmh Nybegynder
29. april 2004 - 22:41 #2
Prøv at kontrollere din maskine for spyware.
Besøg www.spywarefri.dk
og læse mere
Avatar billede birger6000 Nybegynder
29. april 2004 - 22:48 #3
dittlau - Ja har Asus Pc Probe.. Hvad er det og hvad gør det hvis jeg afinstallere det ?
Avatar billede birger6000 Nybegynder
29. april 2004 - 22:49 #4
nmh - Det er ikke spyware.. Har det nyeste AdAware og Norton 2004, og har scannede i går med begge
Avatar billede dittlau Nybegynder
29. april 2004 - 22:54 #5
Asus Pc Probe er bare et monitoreringsprogram, som følger med dit motherboard, hvilket må være et asus kort. Du kan ikke længere monitorere dit motherboard via GUI, men kun via din BIOS. Du skriver, at det kun er en gang imellem, at problemet opstår, er der oprettet flere brugere på din PC??

/dittlau
Avatar billede birger6000 Nybegynder
29. april 2004 - 22:57 #6
Nej der er  ikke andre brugere.. Kan jeg slette programmet ? eller hvad kan det være ?
Avatar billede dittlau Nybegynder
29. april 2004 - 23:01 #7
Prøv bare at afinstallere programmet, du kan jo altid installere det igen, det følger som regel med på en cd-rom.

/dittlau
Avatar billede birger6000 Nybegynder
29. april 2004 - 23:04 #8
Jeg har aldrig brugt programmet, og ved heller ikke rigtig hvad jeg skal bruge det til.. så jeg afinstallere det bare.. Hvordan kunne du se fejlen var noget med Asus Pc Probe?
Avatar billede dittlau Nybegynder
29. april 2004 - 23:07 #9
Filerne bliver brugt at Asus Pc Probe, arbejder til daglig som EDB-tekniker, så jeg ser lidt af hvert.
Håber det hjælper. Et godt råd, prøv evt. at gå ind på google.dk og søg på filnavnet, her vil du finde meget nyttig info. Generelt er der meget godt at hente her...

/dittlau
Avatar billede dittlau Nybegynder
29. april 2004 - 23:13 #10
Takker for point :-), synes dog 200 er lige i overkanten for den smule.

/dittlau
Avatar billede birger6000 Nybegynder
29. april 2004 - 23:19 #11
Det er skam så lidt.. Jeg havde tjekket alt, både undtagen oppe på loftet om kabelet var spist af en mus