Avatar billede aeon Nybegynder
29. april 2004 - 20:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler installations cd til adaptec scsi raid

Jeg har er købt mig et brugt scsi raid kort fra adaptec hvor installations cd'en er blevet væk. Jeg har nu det problem at for at kunne bruge de drivers som er på adaptec's hjemmeside skal jeg bruge den installations cd.

Skulle der være nogen af jer der ved hvor en sådan kunne skaffes ville det være rigtig dejligt.
Avatar billede aeon Nybegynder
07. maj 2004 - 06:30 #1
Er der slet ingen der kan hjælpe med dette??
Avatar billede aeon Nybegynder
24. juni 2004 - 17:31 #2
Afslutter da der ikke ser ud til at nogen kan hjælpe