Avatar billede zijco Nybegynder
29. april 2004 - 14:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

skal bruge nogle positive diagrammer

hey gutter, jeg er igang med at lave en brochure for nvidia, og jeg skal have nogle diagrammer som viser at nvidias produkter er bedre end de andre... de skal altså være positive, de må ikke vise hvis der er et produkt der er bedre end deres.. ;)

håber i kan komme med nogle gode links/bud.
Avatar billede zijco Nybegynder
29. april 2004 - 14:37 #1
det drejer sig om en 3-4 diagrammer
Avatar billede jones279 Nybegynder
29. april 2004 - 14:38 #2
*********OFF TOPIC START*********

Det lyder da som en oplysende brochure!??!... Eller bare misvisende!

*********OFF TOPIC END*********
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
29. april 2004 - 14:56 #3
Du kan finde en masse diagrammer på hardwaretidende.dk under grafikkort.
Nogle viser, at nVidia er bedst - nogle viser noget andet, så hvis du vælger lidt rundt, kan du sagtens samle en "nVidia er bedst" samling.
Eksempelvis den første her:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/31/6134593
Hvor nVidia har de fem første pladser foran ATI
Avatar billede beorn Nybegynder
29. april 2004 - 15:05 #4
*********OFF TOPIC fortsættelse*********
ja lyder meget som selektiv markedsføring
Avatar billede zijco Nybegynder
29. april 2004 - 15:16 #5
well nu er det jo heldigt at nvidia har de bedste produkter ;)
Avatar billede beorn Nybegynder
29. april 2004 - 15:22 #6
tja produkter har de ikke de bedste af. de har måske de bedste GPU'er, men det tror jeg ikke at jeg vil starte en diskution om. det er en hel religion for folk at snakke om radeon vs. geforce :-D
Avatar billede jones279 Nybegynder
29. april 2004 - 15:50 #7
zijco - det kan godt være, ikke desto mindre så fordrejer du sandheden ved at udelukke nogen grafer og kun tage andre....
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. april 2004 - 16:21 #8
jones279: Det er måske nogle krav nvidia har stillet :o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. april 2004 - 02:34 #9
hvis du laver en brochure for nvidia, burde du så ikke kunne bede dem om relevant materiale?