Avatar billede 4b4 Nybegynder
29. april 2004 - 14:30 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Billigste bredbånd

Jeg bor i Århus C, i en lejlighed og skal have bredbånd (er lige flyttet ind). Hvor kan jeg få dette billigst? Jeg kræver ikke hastighed over 256/128.
Avatar billede nummer8 Nybegynder
29. april 2004 - 14:36 #1
diverse kabelnet løsninger er som regel rimeligt billige
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. april 2004 - 14:58 #2
Har du kontrolleret om Stofanet er tilgængeligt i dit område?
Avatar billede 4b4 Nybegynder
29. april 2004 - 17:46 #3
stofanet er tilgængeligt.. men findes der ikke noget billigere ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2004 - 19:25 #4
jo da - tdc webspeed.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2004 - 19:26 #5
Avatar billede janker Nybegynder
29. april 2004 - 20:43 #6
tdc webspeed kræver at du har kabel tv i din lejlighed.
Den billigste kabeltvpakke koster 144,- om måneden, men hvis du i forvejen har kabel tv er det jo ikke noget problem :-)

Hvis du derimod ikke har kabeltv er regnestykket noget andet:

Oprettelse af tdc kabeltv i etageejendom: 595,- (engangsbeløb)
Kabel tv grundpakke: 144,- om måneden
Webspeed 256/128: 239,- om måneden og 145,- i oprettelse

I alt 740,- i oprettelse og derefter 383,- om måneden...

Men så har du også både kabeltv og internet :-)

P.s. har selv webspeed, og det fungere helt optimalt, installationen er ikke nogen stor videnskab...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. april 2004 - 06:38 #7
Har du set REDSPOT: http://www.redspot.info/page.aspx?ID=70FB2F24-0EE6-4696-8C98-7B2C28BD24FB

Hvis jeg husker min tid i Århus ret, så er byen delt op i "Zoner" Og hvis der er Stofa net, så er der ikke TDC bredbånd og omvendt.....

Lidt om Stofanet priser:

Betal efter forbrug
Prisen starter ved 50 kr. om måneden, for trafik der svarer til 50 MB, hvilket i gennemsnit svarer til seks timers surfing på internettet. Har du brug for mere, betaler du 1 kr. pr. MB, indtil du når grænsen på 300 kr. For 300 kr. kan du frit bruge op til 5000 MB, uden at det koster dig én krone mere.

Hvis 5000 MB ikke er nok, kan du vælge at sætte din forbrugsgrænse lidt højere og betale 10 øre pr. MB for yderligere forbrug.

Kun ganske få procent af StofaNet bredbånds kunder når nogensinde op på 5000 MB, så i realiteten får du dækket din adgang til internettet for mellem 50 og 300 kr. om måneden.