Avatar billede puppetmaster Nybegynder
29. april 2004 - 12:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Låse mobil uden at slukke

Hvordan låser man egentlig sin mobiltelefon, så andre ikke kan ringe fra den, med mindre den korrekte kode indtastes? Som jeg ser det har man nemlig kun ét valg: slukke for den!
(og så er det jo umuligt at modtage opkald!) :(

Der er tale om en Siemens M50
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. april 2004 - 02:39 #1
hvis telefonen understøtter funktionen, er jeg ret sikker på at det står i din manual :-)

ellers så kig under sikkerhedsindstillinger, om du har mulighed for at angive begrænset adgang til telefonen
Avatar billede real_icebear Nybegynder
03. maj 2004 - 13:28 #2
Mange telefoner har en menu under sikkerhed hvor man kan vælge og spærre for udgående opkald, eller vælge hvilke telefon nummer man må ringe til, men prøv og kigge i din manual
Avatar billede real_icebear Nybegynder
03. maj 2004 - 13:29 #3
under sikkerhed.
Avatar billede real_icebear Nybegynder
03. maj 2004 - 13:36 #4
Prøv og læs lidt på side 63 i manualen til din telefon der står noget om hvordan man låser telefonen til kun at kunne ringe til nummer i din telefonbog og noget om babysitter (kan kun ringe til et nummer)

Håber du kan bruge det til noget.

/Martin

Ps. her er et link til din manual hvis du har smidt din egen væk http://www.siemens-mobile.com/MySiemens/CDA/Index/1,1652,DK_da_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FM50%252Fmanual%252F,00.html
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. maj 2004 - 11:28 #5
Det står i min manual! :(