Avatar billede aot Nybegynder
12. februar 2001 - 13:43 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Partition

Er der nogle der har et skide godt program til at lave fat16/32 partitioner på en win9x maskine??
Avatar billede spectual Nybegynder
12. februar 2001 - 13:43 #1
Partition Magic er det bedste der findes
Avatar billede spectual Nybegynder
12. februar 2001 - 13:44 #2
(hvad er der i vejen med fdisk?)
Avatar billede dskytte Nybegynder
12. februar 2001 - 13:47 #3
Ja brug bare fdisk der ligger på win 98 startdiskkete eller CD
når det starter op skal du bare sige ja til understøtelse af storer hardisk for at få fat 32 og nej for fat 16
Og husk lige at starte med en PRIMÆR og kig godt på hvad du gør!
Avatar billede makse Nybegynder
12. februar 2001 - 13:50 #4
Eller brug FIPS, det er nemt og sletter ikke din harddisk.
Det understøtter både Fat 16 og 32.

Kan hentes her: www.igd.fhg.de/~aschaefe/fips/
Avatar billede aot Nybegynder
12. februar 2001 - 13:50 #5
spectual: kan du evt. maile det til mig.......

fidisk har kun fundet 18 GB på min nye 20 GB harddisk og selv maskinen kan godt se alle 20 GB......
Avatar billede aot Nybegynder
12. februar 2001 - 13:53 #6
hvad sker der her jeg har kun skrivet en kommentar????
Avatar billede aot Nybegynder
12. februar 2001 - 13:55 #7
jeg har ikke afvist eller acceteret endnu, det fik jeg ikke lov til at nå....
Avatar billede mjmangal Nybegynder
12. februar 2001 - 14:16 #8
Partion Magic er overskueligt og kan lave partioner uden at du mister data.
Fdisk er uoverskueligt og alt data mistes.
Avatar billede aot Nybegynder
12. februar 2001 - 14:24 #9
mjmangal: ok kan du evt. sende Partion Magic til mig skal nok få point for det......
min e-mailer allanome@email.dk
Avatar billede spectual Nybegynder
12. februar 2001 - 14:36 #10
Ja.
Avatar billede spectual Nybegynder
12. februar 2001 - 14:36 #11
Men jeg har det ikke her...
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 14:40 #12
Der skulle også findes en løsning under winsdows 95/98 under systemværktøjer, som kan klare opgaven.
Avatar billede mjmangal Nybegynder
12. februar 2001 - 14:41 #13
Jeg har ikke det pågældende program, men du kan få et link til hvor du muligvis ka hente det gratis.

http://astalavista10.box.sk/cgi-bin/robot?srch=partition+magic&submit=+search+
Avatar billede mjmangal Nybegynder
12. februar 2001 - 14:43 #14
Husk at få det sidste af linken med også den del der ikke er understreget.
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. februar 2001 - 14:51 #15
Hmmm, puritanere vil nok kunne opfatte dette som et brud på reglerne for Eksperten.dk:

\"Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.\"

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 16:12 #16
mjmangal , det er imod ekspertens regler og 2 det er kun serienr. du finder via det link