Avatar billede ette Nybegynder
28. april 2004 - 22:12 Der er 1 løsning

hjælp til mailscript

Hej alle I kloge mennesker

Er der ikke en der kan hjælpe mig med at lave et script til min formmail??

Her er min form:
<form action="mail.php" method="post" enctype="multipart/form-data" name="form1">
    <div align="center">
      <p align="center">Dit navn:
        <input name="navn" type="text" id="navn3" size="40">
</p>
      <p align="center">Din e-mail:
        <input name="mail" type="text" id="mail" size="40">
</p>
      <p align="center">
        <textarea name="besked" cols="40" rows="7" id="besked"></textarea>
      </p>
      <p align="center">vedh&aelig;ft billede:
        <input type="file" name="file">
      </p>
      <p align="center">        <input type="submit" name="Submit" value="send">
      </p>
    </div>
  </form>

Det skulle gerne være sådan, at den åbner en anden side, når mailen er sendt korrekt og en tredie side hvis der er fejl. Det er meget vigtigt at folk kan vedhæfte billeder til mig, så dette er et must i scriptet.
Jeg er ikke så god til det med php, så der skal helst stå hvor jeg skal sætte hvad ind, (udførligt) :-)))
Håber at I som altid kan hjælpe..
Avatar billede ette Nybegynder
29. april 2004 - 09:57 #1
fsda