Avatar billede s_kjaer Praktikant
28. april 2004 - 18:15 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Epson Stylus CX 5400

Vi skal have fat i en ny printer, og har fundet frem til at denne umiddelbart opfylder mine krav: http://www.epson.dk/products/allinone/cx5400/

Den skal bruges til alm print, opgaver med en blanding af tekst og billeder. Jeg vil ikke printe feriebilleder selv, så jeg har ikke brug for en egentlig fotoprinter.

En af de ting der tiltaler mig ved Epson printeren er at den har 3 seperate farvepartroner, så man kan skifte en enkelt farve af gangen.

Prisen for dyret ligger pt. på ca 1100 kr. og så er mit spørgsmål- Hvad er jeres erfaringer med denne printer eller printere i denne serie? Hvad ville alternativt være et godt køb?

Søren
Avatar billede kejle Nybegynder
28. april 2004 - 18:25 #1
køb heller en HP ALL-IN-ONE.... De er bedre og så er der on side garanti så hvis den skulle gå i stykkker er det bare at ringe så kommer de med en ny!!! af erfaring med Epson så tøre blæken ud hvis de for lov at stå for længe og så er det ud at inverstere i nye partroner!!
Avatar billede s_kjaer Praktikant
28. april 2004 - 18:28 #2
Har HP lavet nogle der er til at betale sig fra med seperate partroner?
Avatar billede kejle Nybegynder
28. april 2004 - 19:05 #3
HP psc 1350 har de samme funktioner.... jeg kan ikke huske prisen men mener at den kan fås for en overkommelig pris

http://www.hp-expo.com/dk/dan/consumer/allinone/q3501a.html
Avatar billede s_kjaer Praktikant
28. april 2004 - 19:31 #4
Avatar billede lede Nybegynder
29. april 2004 - 08:54 #5
Jeg har haft Epson printere i mere end 10 år, og det er rigtigt at de kan tørre ind, hvorefter man lige skal rense den, men den er stadig billigere i drift og printer pænere end HP, så jeg ville stadig vælge Epson.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2004 - 10:10 #6
Min egen erfaring siger altså også, at Epson printeren (og specielt 5400´eren) er bedre end HP.

Den køb og erstat aftale gælder vist mest erhvervsdrivende. Private skal stadig henvende sig hos forhandleren. Og al blæk tørrer ud, hvis de står stille for længe. På en HP printer skal man så bare skifte hele patronen, i stedet for de farver der er tørret ud. Hvad mon er billigst?

HP med seperate patroner er kun at finde i deres store modeller.

Jeg tror du har gjort det helt rigtige fund med Epson CX 5400.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
04. maj 2004 - 19:00 #7
Så har jeg bestilt en Epson printer, og så er det vel passende at få uddelt nogle point. Så vil du smide et svar Ole_Madsen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. maj 2004 - 00:16 #8
svar..