Avatar billede kommer-nie Nybegynder
12. februar 2001 - 12:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyheder???

Er der en der ved hvor jeg kan hente nyheder til min hjemmeside???

Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. februar 2001 - 12:44 #1
Hvad mener du med nyheder?
De fleste nyheder som ligger på nettet tilhører det firma der har skrevet dem. Der er nemlig også ophavsret på artikler.

/per
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
12. februar 2001 - 12:48 #2
Man kan f.eks. på 1.klik.dk tilmelde sig en tjeneste hvor du får nyhederne fra dem imod hvis folk vil læse dem linker du til deres side.
Derfor tænkte jeg på om der måske var en service der ikke benyttede sig af det men bare havde en reklame på siten
Avatar billede tomsommer Juniormester
12. februar 2001 - 13:08 #3
argg, jeg kan ikke huske hvad de hedder.. søf efter Free News Homepage på infoseek.com eller noget i den stil der er en firma der levere nyheder til hjemmesider...
Avatar billede tomsommer Juniormester
12. februar 2001 - 13:08 #4
BTW, hvorfor spørger du om det under ASP?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. februar 2001 - 13:10 #5
Kan du ikke kontakte 1klik, og spørge dem om hvordan du får adgang til deres nyheds server.

/per
Avatar billede tomsommer Juniormester
12. februar 2001 - 13:11 #6
Som om de vil give ham adgang..
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
13. februar 2001 - 22:49 #7
Jeg henter nyheder fra politikken.dk dog er det sådan at hvis mine besøgende vil læse nyhederne linker de over til politikkens hjemmeside...

Ellers tak fo hjælpen