Avatar billede coolioclm Nybegynder
28. april 2004 - 13:05 Der er 1 løsning

JSP ændringer kan ikke ses ved Tomcat

Jeg har problemer med Tomcat 5.
Jeg har lagt min app under Tomcat, og det virker fint, bortset fra at de ændringer jeg nu laver på mine JSP sider ikke kan ses.

- Jeg har prøvet at ændre filerne et andet sted og kopiere dem ind i Tomcat uden held. UDEN HELD

- Jeg har prøver forskellige kombinationer hvor jeg samtidig genstarter servere (og computeren) UDEN HELD.

- Jeg har prøvet at slette de JSP_Java og JSP_class den ligger under WORK dir, uden at det har nogen effekt. UDEN HELD

- Jeg har opsat min browser til at opdatere de sider den kommer til selvom den har været der før. UDEN HELD

- Jeg har slette de Internet Temp filder der havde noget med min JSP side at gøre. UDEN HELD.

Min opsætning er WinXP, P4 2.53, Tomcat 5, IE 6.0

Håber der er nogen der har haft samme problem og kender løsningen. Jeg er ved at være godt træt af det. Har i forvejen undersøgt mange hjemmesider, men er nu løbet tør for ideer.
Avatar billede coolioclm Nybegynder
16. februar 2005 - 22:23 #1