Avatar billede frydendall Nybegynder
28. april 2004 - 08:24 Der er 3 kommentarer

concorde version 4.50 i dos

jeg har concorde økonomi version 4.50 i dos, men jeg kan ikke komme ind i programmet. hvergang jeg trykker på ikonet sker der ikke noget.
Avatar billede blacks Mester
28. april 2004 - 08:57 #1
Concorde 4,50 er en meget gammel version, uanset hvilken styresystem du køre med bør du opdatere til minimum en version 4.80,4 Men C4 er er jo gået på pension. Dette gammelt økonomisystem kan ikke følgemed de nye maskiner og deres hurtige processore.

Har du forsøgt at læse en backup ind? evt. installere en version et andet sted på disketn og se om du kan starte den op, så kan du flytte alle de filder der slutter med de tre bogstaver du kunne se når du valgte regnskab. Hvis du ikke vælger regnskab er det de filer der hedder MDA til efternavn.
Avatar billede frydendall Nybegynder
28. april 2004 - 10:10 #2
undskyldjeg har kludret lidt i det, concorde er blevet opdateret til 4.802
Avatar billede blacks Mester
28. april 2004 - 10:16 #3
Fint har du forsøgt at installere en ny C4 på PCeren i et andet bibliotek? Kan den starte? Hvilket styresystem køre du på?