Avatar billede convict Nybegynder
27. april 2004 - 23:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logfil over systemstart

Hejsa folkens.
hvor kan man finde en log fil over hvad ens system laver når det starter op?
for kan ikke åbne noget de første par minutter efter jeg er kommet ind på skrviebordet,( stfinder, explore osv.) og det er da lidt irretreden.
har tjekket for vira og spy crap osv. og der er ikke noget.
Så villle godt lige se hvad det så er den laver.
sikkert mig selv der har rodet lidt rundt i noget, kunne tænkes jeg har lavet noget crap og skal undu det :-)
Avatar billede avlund Nybegynder
27. april 2004 - 23:41 #1
Tjek Event Viewer under Administrative Tools.
Avatar billede convict Nybegynder
27. april 2004 - 23:47 #2
Arh der :-)
nu kan jeg rode videre *griner*
takker for det indtil videre (kommer nok igen med et nyt problem senere) :-)
Avatar billede avlund Nybegynder
27. april 2004 - 23:48 #3
Det var så lidt!
Avatar billede convict Nybegynder
27. april 2004 - 23:49 #4
kom lige med et svar så kan du få de points der avlund

kom til at skrive min kommentar som svar selv og det må man vist ikke =)
Avatar billede convict Nybegynder
27. april 2004 - 23:50 #5
hehe lang tid siden jeg har været herinde, så har vist glemt hvordan det forgår :-)
Avatar billede avlund Nybegynder
27. april 2004 - 23:55 #6
Hah, det er fair nok. Også noget tid siden jeg selv har været her...

Tak for points i øvrigt. Du siger bare til hvis der er andet.
Avatar billede convict Nybegynder
28. april 2004 - 00:00 #7
gør jeg nok, nu prøvede jeg lige at reboote og så kørete det hele fint, men sådan er det jo af og til med de computere =)
Men skal helt sikkert nok få nytte af det lille fif