Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
27. april 2004 - 18:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal formatere min computer!

Jeg skal geninstallere min windows fordi den kokser for sindsygt.

Tænkte på om jeg skulle formatere den først?
om den så ville rense systemet helt så der ikke kommer de samme fejl igen?
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
27. april 2004 - 18:29 #1
den formaterer din harddisk når du geninstallere windows medmindre du vælger "repair"
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
27. april 2004 - 18:30 #2
Ja men har lagt mærke til at der dukker nogen af de samme fejl op igen selvom jeg geninstallere windows. Vil det ikke hjælpe mere hvis jeg formaterede den først og så geninstallerede den bagefter?
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
27. april 2004 - 18:31 #3
nej det tror jeg ik....
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
27. april 2004 - 18:32 #4
Okey nu prøver jeg alligevel.

Men når jeg skal formatere kan man vælge størelse på allokeringsenhed, som jeg slet ikke ved hvad er. Der er de her størelser: 512, 1024, 2048 og 4096 byte. Hvad skal jeg vælge?
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
27. april 2004 - 18:34 #5
prøv at skrive hvad det er for nogle fejl du får...så kan det være der er nogen der kan sige præcist hvad der er galt...det er ik sikkert du behøver formatere for at løse problemet
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
27. april 2004 - 18:36 #6
Det er mange forskellige fejl.

specielt når det gælder spil. også mit webcam som pludselig går i stå uden grund.. der er mange ting.. men vil ikke fixe alt sådan noget nu har prøvet det før og det hjalp ikke særlig længe.. såå, bare formatere den. Ved du hvilken byte jeg skal vælge?
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
27. april 2004 - 18:38 #7
"Ja men har lagt mærke til at der dukker nogen af de samme fejl op igen selvom jeg geninstallere windows. Vil det ikke hjælpe mere hvis jeg formaterede den først og så geninstallerede den bagefter?"

du skriver selv at fejlene kom igen efter du havde formateret, så hvorfor sku det hjælpe anden gang?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
27. april 2004 - 18:39 #8
Ja altså de dukker op igen efter jeg geninstallere windows.

Nu vil jeg prøve at formatere FØRST og så geninstallere.

Hmm.. prøver igen.. vidste du det med byte? har lidt travlt..
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
27. april 2004 - 18:40 #9
nej desværre..
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
27. april 2004 - 18:41 #10
Ok men tak alligevel..

lukker her..