Avatar billede hansilansi Nybegynder
27. april 2004 - 18:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis programmer til min compaq ipaq?

Jeg har lige fået min ipaq, og jeg vil selvfølgelig gerne have nogle programmer til den, Giv nogle eksempler og gerne et direkte link.

VH.
Tobias.
Avatar billede leifleif Nybegynder
27. april 2004 - 18:11 #1
www.freewareppc.com er din ven. Men der findes mange andre. Prøv at skrive pocket i Google, der også er din ven.
mvh/leif b.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
28. april 2004 - 15:43 #2
virker ikke.
Avatar billede tuep Nybegynder
28. april 2004 - 22:10 #3
hvis du lige har fået din nye Ipaq, så må du nok en tur ind forbi www.pocketfreak.dk . Her kan du finde en masse gode oplysninger som PPC ejer.
Ellers måske: http://download.com.com/2001-2009-0.html?tag=dir

Tillykke med den :-)
Avatar billede leifleif Nybegynder
29. april 2004 - 09:17 #4
Herfra er der ingen problemer med :www.freewareppc.com hvor der er et kæmpe udvalg af freewareprogrammer og der kommer faktisk nye hver dag - såprøv lige igen
mvh/leif b.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
29. april 2004 - 17:16 #5
jeg bad et dirkte link i til taskmanager!
Avatar billede leifleif Nybegynder
29. april 2004 - 17:40 #6
Det fremgår da vist ikke af ovenstående ...
mvh/leif b.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
29. april 2004 - 20:51 #7
undskyld, kam ind på det forkerte spørgsmål!!:(
Avatar billede dalle2 Nybegynder
16. maj 2004 - 18:19 #8
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
16. maj 2004 - 18:45 #9
Hvilke programmer er det specifik du leder efter ?

Jeg bruger meget pocket freak

OG mit lille hjertebarn som jeg har været med til at oversætte. http://www.glucocontrol.org/eng/ En diabetes planner

Men det er lidt letter hvis du fortæller os om det er spil, programmer eller hvad det er

MC