Avatar billede goody-goody Nybegynder
27. april 2004 - 16:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ændring af fejl side

Hej hvis jeg fx skriver www.exp.dkk - kommer jeg ind på en msn microsoft fejlside... og det irriterer mig.

Hvordan kan man ændre den side?
Avatar billede arlet Juniormester
27. april 2004 - 16:27 #1
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. april 2004 - 16:27 #2
måske sådan her www.exp.dk ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. april 2004 - 16:30 #3
arlet>*hehe*
Avatar billede hcma Novice
27. april 2004 - 17:11 #4
har samme problem hvis jeg skriver www.exp.dkk  *G* (men det er altså også nemt at tage fejl, da den internationale forkortelse for danske kroner er dkk - dog skal dette ikke koste en øre)
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. maj 2004 - 14:39 #5
fik du det løst ?
Avatar billede goody-goody Nybegynder
05. maj 2004 - 18:46 #6
jeg tror ikke helt I har forstået mig. Her er ikke tale om en virus eller en reklame. Det er den almindelige microsoft side som kommer frem hvis man skrive en adress forkert. Jeg at koden til den side lå i windows, og det derfor ville være muligt at ændre den.
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. maj 2004 - 19:00 #7
tror jeg ikke du kan jeg for den samme fejl hvis jeg taster forkert...
Avatar billede goody-goody Nybegynder
28. oktober 2005 - 18:16 #8
hmm, ikke nogen stor succes... mit spm var lidt for sjov - jeg ville ændre fejlsiden som kommer når man skriver en adresse forkert i adressebaren... jeg tar selv points hvis der ikke er nogen der kan hjælpe mig.