Avatar billede christiansens Nybegynder
27. april 2004 - 13:54 Der er 4 kommentarer

3stks fck banner

Hey jeg søger en der kan lave sådan en slags 3 delt banner...

Det skal være i FCK og står Kimbert.dk v3 på...

Billedet skal være sådan ca udformet på denne måde:

altså hvis i forstår ;)

De 2 i højre og venstre side skal begge være 165Bpx X 100Hpx
og den i midten skal være 500Bpx X 100Hpx.

Og billederne skal være i felt med hinanden, så at der på hjemmesiden vil være 5px imellem hver billed. Men at det stadig ligner et stort billed...

Skriv hvis i er itvivl (er i sikker ;))
Avatar billede autolog Novice
28. april 2004 - 12:14 #1
Det ka' du bare glemme det der!

Bliv Brøndbyfan ,- så skal jeg nok jælpe  ;o)
Avatar billede christiansens Nybegynder
28. april 2004 - 13:19 #2
er nu hellere ikke mest FCK jeg er... Men er KÆMPE 32 fan... sååå
Avatar billede winerror Nybegynder
28. april 2004 - 17:31 #3
LOL der autolog det var lame skravet :p hi hi
Avatar billede winerror Nybegynder
28. april 2004 - 21:38 #4
christiansens > send en mail til webmaster@tech-system.dk med dit link til dettet spg og de pic du gerne vil ha i bannert :) så kan jeg lige kikke på det makkere ;) mvh daniel :)