Avatar billede tg Nybegynder
12. februar 2001 - 08:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er der en \"haj\" til programmering af en netløsning?

Er der nogen som kan skrive eller anvise mig et lille program, som gør mig i stand til at se fra hvilket link mine kunder er kommet?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 08:44 #1
Det er nemt at lave vha Server_Variables... det kræver dog at dine sider er ASP eller PHP...
Avatar billede kasseper Nybegynder
12. februar 2001 - 08:49 #2
Kan man ikke bruge document.referrer  ????
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 08:51 #3
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 08:53 #4
Bruger du ASP kan du skrive..

Response.Write Request.ServerVariables(\"HTTP_REFERER\")

Se evt. http://www.eksperten.dk/spm/40191
Avatar billede tg Nybegynder
12. februar 2001 - 09:06 #5
Okay Okay!
Jeg kan se at der er hajer i farvandet.
Jeg blev så klog, at det er muligt, og relativt simpelt.
Jeg vil gerne være i stand til, at uddele links / små bannere til andre sites, for derefter at belønne dem, hvis de henviser en kunde til min butik.
Er det stadigt nemt?
Jeg har en butik hos synonym som er lavet i ASP, men jeg er ikke sikker på, at den er tilstrækkelig god/smuk/funktionel.
Måske har I nogle idéer. adressen er:
glerups-filt.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 09:10 #6
Funktionaliten fra synonym er egentlig god nok... der var nok nogle designmæssige ting jeg ville gøre anderledes. Det kunne sagtens blive en meget flot webshop.

Man kan snildt lave den løsning du efterlyser.. men det afhænger af om man har adgang til at ændre i synonyms kode.
Avatar billede tg Nybegynder
12. februar 2001 - 09:29 #7
Kan vi fortsætte på telefon?
spørg efter Thomas Glerup.
Jeg lukker spørgsmålet nu
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 09:30 #8
Jeg har ikke mulighed for at diskutere Ekspert-spørgsmål pr. telefon i dagtimerne.. men du kan kontakte mig via info@nil.dk

Mads.
Avatar billede mithrill Nybegynder
13. februar 2001 - 15:01 #9
Jeg vil med glæde lave en lille asp ting, der smider de links der kommer inf på din side ind i en database hvis du gerne vil ha det.

webmaster@ihelp.dk