Avatar billede ibwca Nybegynder
27. april 2004 - 09:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Rj45 kabel fra NT-BOX til LASAT modem

Hvordan skal stikkende monteres
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 02:13 #1
jeg plejer bare at benytte et almindeligt straight netværkskabel, men da det nok ikke behøves at være parsnoet skal det var være 1-1, 2-2, 3-3 osv (altså sådan at stikkene ser ens ud hvis du holder dem op ved siden af hinanden).
Avatar billede c.danielsen Nybegynder
28. april 2004 - 08:22 #2
Jeps Du skal bruge et lige kabel, hvis du er i tvivl om hvordan det laves kan du kigge her :http://www.cabletron.com/support/techtips/tk0231-9.html

God Fornøjelse ;)

\Claus
Avatar billede ibwca Nybegynder
28. april 2004 - 14:51 #3
Jeg har fundet et sted hvor jeg kunne se på deres ledning det er de fire midterste der er forbundet ligeover
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 15:16 #4
ik for noget - men mit svar var da rigtigt ik??
Avatar billede ibwca Nybegynder
28. april 2004 - 16:32 #5
det er ok men det er kun det 4 miderste led. man bruger
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 18:33 #6
joh ... dvs begge svar var brugbare med ukorrekte?
så er det fair nok hvis du beholder pts selv
Avatar billede ibwca Nybegynder
29. april 2004 - 09:44 #7
du fpår for besære dig
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
29. april 2004 - 12:58 #8
ik forstået .. :-)
Avatar billede c.danielsen Nybegynder
10. maj 2004 - 21:07 #9
Kommentar til mrmox2, svarret er IKKE ukorrekt, hvem vil lave et straight kabel, der ikke kan bruges til andet, (og hvor vil du købe et sådan) ? ;)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. maj 2004 - 20:36 #10
c.danielsen> jeg ville ikke lave et kabel som ikke kan bruges til andet. Men der er ingen der har snakket om at købe kabel, kun hvordan det skulle monteres, og jeg foreslog som det første at kablet skulle være alm straight. men jeg gætter på at du får pts for at give en bedre forklaring, hvilket er fair nok. så no bad feelings herfra, OK?
Avatar billede c.danielsen Nybegynder
15. maj 2004 - 22:17 #11
Fair nok mrmox2, det var ikke ment på den måde ;) (kan godt se det ser sådan ud)
Jeg ga' dig dybest set også ret i dit svar fra starten... (ville bare uddybe det med en illustration)
Point går jeg ikke op i...
HYGGE