Avatar billede zion Juniormester
26. april 2004 - 22:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst access punkt

Hejsa!

Hvad er et trådløst access punkt og er det noget man selv kan  oprette ??
Avatar billede foxhound Nybegynder
26. april 2004 - 22:40 #1
Hej!

Et access point er en lille hardware boks, ligesom en ADSL router, firewall el. Den indeholder bla. en antenne som gør, at den danner et område hvorfra man kan koble på access pointet - hvis man har et trådløst netkort i sin PC.
Et access point er en boks man køber. Pris mæssigt ligger de fra ca. 200kr og opefter.
Avatar billede zion Juniormester
26. april 2004 - 22:50 #2
Tak for svaret, lige hvad jeg skulle vide.

Du må lige lave et svar så jeg kan give dig point :-)
Avatar billede zion Juniormester
01. september 2004 - 20:44 #3
Spørgsmål lukkes
Avatar billede ahave Nybegynder
01. september 2004 - 20:52 #4
Man kan også bruge visse trådløse netkort som access point.