Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 01:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

til cip

Tilfreds???
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 01:08 #1
Det bliver ikke mere lovligt af at I bryder reglerne én gang til...

admin: slet dem!
Avatar billede limemedia Nybegynder
12. februar 2001 - 01:08 #2
nil >> han retter jo op på fejlen... godt nok er det ikke jul, men der skal vel være plads til alle :)
Avatar billede cip Nybegynder
12. februar 2001 - 01:16 #3
Sikke en velkomst man har fået her på eksperten...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 01:18 #4
ljweb >> selvfølgelig skal der være plads til alle, på nær dem der bevidst snyder.

Jeg er ikke sikker på at han retter op på fejlen.. jeg tror bare han flytter pointene tilbage til hans anden bruger. På den måde rykker begge brugere i øvrigt op ad ranglisten.

Nå men okay *S* jeg er måske også lidt småkrakilsk på dette tidspunkt af døgnet... jeg må hellere programmere videre....
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 01:18 #5
Grumpy Old Men *S*