Avatar billede delanvital Nybegynder
26. april 2004 - 19:44 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Bedste bærbare til maks. 8000

Størrelse på skærm og hdd er lige meget, men den skal kunne afvikle en smule 3d spil. Det er til et handicappet barn, som spiller disney-spil og nogle 3d-baserede spil. Ingen no-name bærbare og den dur, helst mærkevare. Jeg er godt klar over 3d-begræsningerne i en bærbar, men dvs. ingen SIS6xx chipset osv i det mindste :o)

Jeg havde selv tænkt på noget Radeon 7500/9000 lignende noget, 14" TFT, Celeron 2.5GHz, 256MB RAM og 20-40GB HDD... Anyone?

Jeg har kigget på edbpriser, men jeg er lidt rusten i de forskellige grafikkort til bærbare + enkelte af modellerne beskriver ikke i detaljer. Jeg aner heller ikke om Nvidia FXGo er noget værd ift. Ati osv.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. april 2004 - 19:46 #1
Gældende fra onsdag 28. april:
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_18/OFF01.HTM
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
26. april 2004 - 19:46 #2
kig i Aldi kataloget hvis du har fået et...det er en
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. april 2004 - 19:47 #3
-cyruz- >> Too slow :-)
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
26. april 2004 - 19:47 #4
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
26. april 2004 - 19:47 #5
pis!
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
26. april 2004 - 22:09 #6
Jeg synes du skal købe en med et dårligere grafikkort også i stedet for vælge en bærbar med en anden processor end celeron, da den ikke yder ret meget og bruger meget strøm.
Avatar billede delanvital Nybegynder
04. maj 2004 - 16:47 #7
Ydelsen på en Celeron er jeg udmærket bekendt med og det er rigeligt. Problemet er snarere en rimelig DirectX compatibilitet og ydelse i grafikkortet.

Mht. det Aldi-forslag, så var jeg for længe om at kigge på det trror jeg - for i dag var der kun en masse cykler til salg? ;)
Avatar billede delanvital Nybegynder
04. maj 2004 - 16:48 #8
Er der ingen der ved hvilket grafikkort der er det optimale at gå efter?
Avatar billede delanvital Nybegynder
15. maj 2004 - 20:04 #9
Øv... lukket