Avatar billede cip Nybegynder
12. februar 2001 - 00:44 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Point til vw-john

hej
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 00:44 #1
æv æv hva ? der troede du nok lige du var smart .. SNYYD!
Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 00:45 #2
hej selv cip
Avatar billede drean Nybegynder
12. februar 2001 - 00:45 #3
Plat !!!
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 00:46 #4
SNYYD
Avatar billede krusell Nybegynder
12. februar 2001 - 00:46 #5
reference tak...
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 00:47 #6
vw-john skal ikke ha de point
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 00:48 #7
cip blev oprettet idag og har aldrig været med i nogen spørgsmpl
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 00:48 #8
Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 00:52 #9
???.......det er sgu da mig der ordner alle cip`s problemmer....så kan man vel også få hans point.....eller.....
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 00:53 #10
Hvafor nogen problemer?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 00:54 #11
vw-john:> det der er til at griner over er ikke at i snyde, men den måde i prøver at forsvare jeres snyderi på .. *tsk*
Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 00:54 #12
jeg er overhovedet ikke interesseret i jeres konkurence....kun i at have nok point til at kunne stille nogle spørgsmål når jeg har brug for det
Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 00:54 #13
computerproblemmer!!!!!!!
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 00:55 #14
Han har jo ikke oprettet eller været med i nogen spørgsmål
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 00:56 #15
vw-john:> *LÅÅL* har man hørt mage .. konkurrence .. tror du ikke jeg ligeglad om så du havde fået 3000 point ?
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 00:56 #16
vw-john du er en snyder og skal slettes
Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 00:59 #17
i snakker hele tiden om snyderi.....jamen er det ikke denn der konkurense i hentyder til???
eller er der fordi man ikke skal have mulighed til at stille spørgsmål der indeholder lidt point som i kan få for det rigtige svar
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 01:02 #18
vw-john:> med snyd kommer inflation. dvs. når folk snyder bruger de f.eks. 300 point på et spm. til 30 .. desuden bliver kategori Top 10 listerne fucked up ..
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 01:03 #19
\"Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.\"
Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 01:03 #20
jamen jeg giver bare dem tilbage til cip....der skal ikke være noget der.
Avatar billede vw-john Nybegynder
12. februar 2001 - 01:04 #21
vi er sgu også TO!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 01:05 #22
vw-john:> gu er \"i\" ej!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 01:06 #23
Hold da kæft John...

Du har oveni købet fået gratis point. http://www.eksperten.dk/spm/47617

Din indstilling gør da vist at du skal slettes helt.
Avatar billede kapla Nybegynder
12. februar 2001 - 01:06 #24
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
12. februar 2001 - 10:53 #25
vv-john/cip>> begge profiler slettes, men jeg håber at se dig/jer igen, når reglerne er blevet gennemgået.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 11:22 #26
Sprøgsmålet er nu om det var den rigtige straf. wv-john havde 9 point i nat og næste gang vi ser ham har han 300 og så altså alligevel \"vundet\".

Som john ville sige:  \"jeg er overhovedet ikke interesseret i jeres konkurence....kun i at have nok point til at kunne stille nogle spørgsmål når jeg har brug for det\".
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 12:15 #27
vw-john var så \"venlig\" at sende mig en email, hvori han forklarede sagen:

\"Hej tdaugaard

Der fik du ødelagt det for et par amatører....er det ikke dejligt.*S*
Sagen er sådan at vi er to kammerater der tit sidder sammen og leger med computere. Men det er altid hjemme hos mig ( vw-john) vi sidder og roder på eksperten for at få hjælp hvis der er noget vi ikke kan finde ud af.
Vi har tit sagt at bare vi havde nogle flere point til de spørgsmål vi stiller, så ville vi nok få flere svar. Så siger min makker om ikke vi kan oprette ham( cip) også...og så få 300 point mere...og så gjorde vi det på min anden e-mail, og det skulle vi jo ikke have gjort.
Jeg nåede desværre ikke at afmelde cip igen før der var lukket.......surt

Hilsen vw-john\"

den er lidt tynd synes jeg!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 12:21 #28
Han har nu ret - det er dejligt.

De sidder og aftaler bevidst snyd - Så tynd er den ikke.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 12:24 #29
nikolajdu:> jeg mente at den forklaring der og den måde de lavede \"overføringen\" på er lidt tyndt det holder ikke rigtigt..

yeps :-) det skrev jeg også til ham ..