Avatar billede falslev Nybegynder
26. april 2004 - 13:53 Der er 3 kommentarer

Er det realtisisk at finde en investore

Jeg driver og ejer et website som er blevet en stor succes.
På kort tid er har vi opnået 200.000 besøgende pr. måned og vi har en vækstkurve der pt. Ligger på 40-50% stigning hver måned.

I dag driver jeg det fuldtid ved siden af mit hverdags job.
Det fungere fint nok, men jeg går og leger med tanken om at starte op i flere lande og det er her en investorer kommer ind i billedet.

Men hvor realistisk er det. Mange søger men syntes desværre ikke at man hører at det lykkes for folk.
Avatar billede giang Nybegynder
26. april 2004 - 13:57 #1
Hvilket site drejer det sig om? Det vil gøre det lidt lettere at vurdere.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
26. april 2004 - 16:29 #2
Det er såmen endda meget realistisk at finde investore, men der kræves meget af dig. F.eks.:

- en gennemarbejdet forretningsplan verificeret af treide part så som advokat og revisor.
- at du har et ledelsesteam der kan internationaliserer virksomheden.
- at du har en god portion risikovillig egenkapital - f.eks. 10 - 25%.
- at du har et veludbygget personligt netværk.
- at din (forretnings)idé er unik - f.eks. opnået gennem patentering eller markedsdominans.
Avatar billede ronniegas Nybegynder
11. juni 2004 - 00:16 #3
Hvis i stadig leder efter penge, så smid mig en mail på ronnie@sitevision.dk