Avatar billede bluwduch Nybegynder
26. april 2004 - 13:32 Der er 3 kommentarer

Et rapport værktøj der dur?

Hejsa

Jeg skal trække nogle rapporter fra en SQL Server. Disse skal vises i et ASP.NET miljø, men også kunne eksporteres til f.eks. Excel. Det er lidt af en jungle derude, så jeg kunne godt bruge lidt retningslinier. Jeg har kigget lidt på Crystal Reports - Jeg kender intet til det, men synes umiddelbart det virker som noget der tager en del tid at sætte sig ind i. Desuden er mit umiddelbare indtryk af de rapporter man kan lave, at de er rent visuelt knap så kønne.

Hvad kan jeg glo på?

Mvh
Daniel-San
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2004 - 13:53 #1
Crystal Reports er særdeles udbredt
Avatar billede bluwduch Nybegynder
26. april 2004 - 13:59 #2
Synes bare det virkede uoverskueligt, og ikke mindst grimt - De screenshots man ser bør fremstå som noget af det bedste det kan, men det så ikke fedt ud.
Avatar billede bluwduch Nybegynder
26. april 2004 - 14:31 #3
Hmmm! - Tror godt det kunne blive Reporting Services - Det ser fedt ud...