Avatar billede simit Nybegynder
11. februar 2001 - 22:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

outlook 2000

Er der nogen der ved om jeg kan få åbne mine emails med outlook 2000 og hvordan, når jeg har en email adresse hos jubii?
jeg har sendt dem en email men har ikke fået noget svar

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede mettle Nybegynder
11. februar 2001 - 22:21 #1
du kan jo prøve bare at hente fra deres server...
prøv med mail.jubii.dk eller bare jubbi.dk
Men jeg tror ikke du kan, hvis de ikke skriver noget om det noget sted....
Avatar billede simit Nybegynder
11. februar 2001 - 22:27 #2
er der så et andet sted hvor jeg kan gøre det
Avatar billede mettle Nybegynder
11. februar 2001 - 22:32 #3
Altså med ny mailadresse?
Avatar billede mettle Nybegynder
11. februar 2001 - 22:34 #4
Hotmail yder vist den service....
Hvis du ikke er så gode venner med Microsoft kan
http://www.newmail.net/
vist også gøre det.....

Det skal dog siges at jeg en gang brugte newmail men syntes deres serverforbindelse var for langsom..... du kan jo prøve og se hvad du finder ud af....
Avatar billede mettle Nybegynder
11. februar 2001 - 22:36 #5
Hvis du har en hjemmeside og skal bruge et domænenavn kan jeg anbefale viborgnet.dk (nej jeg får ikke procenter)...

Dem bruger vi (min familie) nu... de er meget billige.... (mener det er under 200 kr/år for domænenavn + 4 mailadresser)