Avatar billede dstruct Nybegynder
26. april 2004 - 08:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Genstart af i-net hver 30 min

Har 2mb/512 fra TDC med en speedstream 2601 router og dynamisk IP
Et Macronic/Matronix (kan ikke lige huske) netkort og win 2k pro, som OS.

Problemet er at den "genstarter" internettet, hver 30 min (på sekundet) dvs. smider mig af i et millisekund, og så er jeg på igen, men det er desværre nok til, at jeg ryger af diverse programmer, (CS, ventrilo, messenger, ftp, osv.)

Jeg har fået en ny router af dem (samme som sidst), jeg har geninstalleret mit netkort, jeg har geninstalleret tcp/ip protokollen, jeg har kørt uden firewall, og jeg har prøvet at køre det uden om routeren, hvor det det ganske vist ikke genstarter, men jeg får en masse angreb på min firewall og det kører ikke optimalt.

Havde jeg kun brugt mit i-net til at surfe havde dette ikke generet mig og jeg havde sikkert ikke opdaget det, men jeg vil gerne kunen bruge det til mere, og da TDC's support er som at åbne en fortune cookie (det der står er altid noget fis) så håber jeg i kan hjælpe :)
Avatar billede nva Praktikant
26. april 2004 - 09:26 #1
Jeg havde en gang et noget lignende problem og var dengang nød til at formatere og geninstallere alt forfra - http://www.eksperten.dk/spm/369427
Avatar billede dstruct Nybegynder
01. juni 2004 - 09:05 #2
Har fået det til at virke ...