Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
26. april 2004 - 00:25 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Maskinen er hijacket, hjælp

Maskinen er en Amitech Amd athlon 1200/128 mb
Den er pludselig begyndt at køre meget langsomt.
Norton Firewall kan ikke startes.
Der er checket for hardware fejl.
Please hjælp mig
Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SSDPSRV.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON INTERNET SECURITY\NISSERV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\PCTVOICE.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\TOUCH MANAGER\TOUCHMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON ANTIVIRUS\NAVAPW32.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\TOUCH MANAGER\MEDIACTR.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON INTERNET SECURITY\IAMAPP.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\ONSCREEN DISPLAY\OSD.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REAL\UPDATE_OB\REALSCHED.EXE
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SIPIX\SCBLINK2\BLINK2CC.EXE
C:\AMITECH\ONNOW.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\TOUCH MANAGER\MMUSBKB2.EXE
C:\PROGRAMMER\ICQLITE\ICQLITE.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\DIGITAL IMAGING\UNLOAD\HPQCMON.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP SHARE-TO-WEB\HPGS2WND.EXE
C:\PROGRAMMER\LEXMARK X74-X75\LXBBBMGR.EXE
C:\AMITECH\FORTRYD.EXE
C:\PROGRAMMER\LEXMARK X74-X75\LXBBBMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXBCES.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP SHARE-TO-WEB\HPGS2WNF.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE
C:\WINDOWS\RunDLL.exe
C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
C:\PROGRAMMER\DV SERIES\CONSOLE\WATCH.EXE
C:\PROGRAMMER\ULEAD SYSTEMS\ULEAD PHOTO EXPRESS 4.0 MY CUSTOM EDITION\CALCHECK.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\CONNMNGMNTBOX.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\ECTASKSCHEDULER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXPPS.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\ELOGERR.EXE
C:\PROGRAMMER\INCREDIMAIL\BIN\IMAPP.EXE
C:\PROGRAMMER\INTUWAVE\SHARED\PRODUCT\MROUTERRUNTIME.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\BROADCASTPROXY.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\SCRFS.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACK\HJT.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://lxeowl.t.muxa.cc/s.php?aid=20605 (obfuscated)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://lxeowl.t.muxa.cc/s.php?aid=20605 (obfuscated)
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://lxeowl.t.muxa.cc/h.php?aid=20605 (obfuscated)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://lxeowl.t.muxa.cc/s.php?aid=20605 (obfuscated)
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://lxeowl.t.muxa.cc/h.php?aid=20605 (obfuscated)
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://lxeowl.t.muxa.cc/s.php?aid=20605 (obfuscated)
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://lxeowl.t.muxa.cc/s.php?aid=20605 (obfuscated)
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://lxeowl.t.muxa.cc/s.php?aid=20605 (obfuscated)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = http://lxeowl.t.muxa.cc/h.php?aid=20605 (obfuscated)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 5.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.OCX
O2 - BHO: (no name) - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\REAL\TOOLBAR\REALBAR.DLL
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: REALBAR - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\REAL\TOOLBAR\REALBAR.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [CountrySelection] pctptt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCTVOICE] pctvoice.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nVidiaTV-OUT] Regedit /S C:\Windows\tvout.reg
O4 - HKLM\..\Run: [Touch Manager] C:\Programmer\Netropa\Touch Manager\TouchMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Startup] C:\Amitech\Startup /START
O4 - HKLM\..\Run: [NAV Agent] C:\PROGRA~1\NORTON~1\NAVAPW32.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [iamapp] C:\Programmer\Norton Internet Security\IAMAPP.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [BLINK2CC] C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\SCBLINK2\BLINK2CC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USBPNP] C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\SCBLINK2\USBPNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X74-X75] "C:\Programmer\Lexmark X74-X75\lxbbbmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LexStart] lexstart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sys] regedit -s sys.reg
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SSDPSRV] C:\WINDOWS\SYSTEM\ssdpsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ScriptBlocking] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
O4 - HKLM\..\RunServices: [nisserv] C:\Programmer\Norton Internet Security\NISSERV.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Taskbar Display Controls] RunDLL deskcp16.dll,QUICKRES_RUNDLLENTRY
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\PROGRAMMER\ICQLITE\ICQLITE.EXE -trayboot
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Startup: Watch.lnk = C:\Programmer\DV Series\Console\Watch.exe
O4 - Startup: Ulead Photo Express Calendar Checker For My Custom Edition.lnk = ?
O4 - Startup: A920 Connection Manager.lnk = C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ConnMngmntBox.exe
O4 - Startup: A920 Task Scheduler.lnk = C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ECTaskScheduler.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O9 - Extra button: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\PROGRA~1\INTERN~1\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?37969.5115740741
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} (RdxIE Class) - http://207.188.7.150/15887e9237810461cc23/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {4B6015E7-3ABB-45DC-96B7-55A843751F28} (IntRuboskizo2 Class) - http://www.contenidospc.com/ruboskizo2.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. april 2004 - 06:00 #1
Hent CWSschredder her, og kør den:
http://www.spywareinfo.com/downloads/tools/CWShredder.exe
Kør programmet, luk alle vinduer, undtaget CWSschredder, klik på "Fix", den scanner nu, når den er færdig klik på "Next", klik på "Finish".
Hent en Hijackthis, og læg en log herind:http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. april 2004 - 07:13 #2
Cwshredder tager nok det meste, men der vil være noget tilbage....
Først skal jeg bede dig om at lave en mappe kun til hijackthis og lægge programmet der over.

Derefter skal du til at i gang med at fixe:

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.
O2 - BHO: (no name) - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\REAL\TOOLBAR\REALBAR.DLL
O3 - Toolbar: REALBAR - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\REAL\TOOLBAR\REALBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" –osboot
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} (RdxIE Class) - http://207.188.7.150/15887e9237810461cc23/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {4B6015E7-3ABB-45DC-96B7-55A843751F28} (IntRuboskizo2 Class) - http://www.contenidospc.com/ruboskizo2.cab

Disse programmer skal slettes i fejlsikret tilstand. Du genstarter og trykker F8 når Windows starter op.

Søg efter disse filer:
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REAL\UPDATE_OB\REALSCHED.EXE

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
26. april 2004 - 21:34 #3
Hermed en ny log.
Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SSDPSRV.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON INTERNET SECURITY\NISSERV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\PCTVOICE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\TOUCH MANAGER\TOUCHMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON ANTIVIRUS\NAVAPW32.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON INTERNET SECURITY\IAMAPP.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SIPIX\SCBLINK2\BLINK2CC.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\TOUCH MANAGER\MEDIACTR.EXE
C:\PROGRAMMER\ICQLITE\ICQLITE.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\ONSCREEN DISPLAY\OSD.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\DIGITAL IMAGING\UNLOAD\HPQCMON.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP SHARE-TO-WEB\HPGS2WND.EXE
C:\AMITECH\ONNOW.EXE
C:\PROGRAMMER\LEXMARK X74-X75\LXBBBMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\LEXMARK X74-X75\LXBBBMON.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP SHARE-TO-WEB\HPGS2WNF.EXE
C:\WINDOWS\RunDLL.exe
C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXBCES.EXE
C:\PROGRAMMER\NETROPA\TOUCH MANAGER\MMUSBKB2.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE
C:\PROGRAMMER\DV SERIES\CONSOLE\WATCH.EXE
C:\PROGRAMMER\ULEAD SYSTEMS\ULEAD PHOTO EXPRESS 4.0 MY CUSTOM EDITION\CALCHECK.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\CONNMNGMNTBOX.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\ECTASKSCHEDULER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXPPS.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\ELOGERR.EXE
C:\PROGRAMMER\INCREDIMAIL\BIN\IMAPP.EXE
C:\PROGRAMMER\INTUWAVE\SHARED\PRODUCT\MROUTERRUNTIME.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\BROADCASTPROXY.EXE
C:\PROGRAMMER\MOTOROLA\A920 DESKTOP SUITE\SCRFS.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACK\HJT.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 5.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.OCX
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [CountrySelection] pctptt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCTVOICE] pctvoice.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nVidiaTV-OUT] Regedit /S C:\Windows\tvout.reg
O4 - HKLM\..\Run: [Touch Manager] C:\Programmer\Netropa\Touch Manager\TouchMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Startup] C:\Amitech\Startup /START
O4 - HKLM\..\Run: [NAV Agent] C:\PROGRA~1\NORTON~1\NAVAPW32.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [iamapp] C:\Programmer\Norton Internet Security\IAMAPP.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BLINK2CC] C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\SCBLINK2\BLINK2CC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USBPNP] C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\SCBLINK2\USBPNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X74-X75] "C:\Programmer\Lexmark X74-X75\lxbbbmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LexStart] lexstart.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SSDPSRV] C:\WINDOWS\SYSTEM\ssdpsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ScriptBlocking] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
O4 - HKLM\..\RunServices: [nisserv] C:\Programmer\Norton Internet Security\NISSERV.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Taskbar Display Controls] RunDLL deskcp16.dll,QUICKRES_RUNDLLENTRY
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\PROGRAMMER\ICQLITE\ICQLITE.EXE -trayboot
O4 - Startup: Watch.lnk = C:\Programmer\DV Series\Console\Watch.exe
O4 - Startup: Ulead Photo Express Calendar Checker For My Custom Edition.lnk = ?
O4 - Startup: A920 Connection Manager.lnk = C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ConnMngmntBox.exe
O4 - Startup: A920 Task Scheduler.lnk = C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ECTaskScheduler.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O9 - Extra button: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\PROGRA~1\INTERN~1\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?37969.5115740741
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
O16 - DPF: {A3009861-330C-4E10-822B-39D16EC8829D} (CRAVOnline Object) - http://www.ravantivirus.com/scan/ravonline.cab
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
26. april 2004 - 21:34 #4
den kører ME
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. april 2004 - 21:36 #5
Så er du ren og kan godt slå systemgendannelsen til igen :O)
Vent lige på at magictouch også svarer
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
26. april 2004 - 21:39 #6
maskinen kan stadig ikke loade Norton firewall, skal den geninstaleres?
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. april 2004 - 21:42 #7
Ja. Gå i kontrolpanel og i tilføj/fjern programmer og slet den. Der efter geninstallerer du...
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. april 2004 - 21:45 #8
Kommer nu;)
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
26. april 2004 - 21:54 #9
Jeg takker mange gange for hjælpen.
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. april 2004 - 21:55 #10
Det var da så lidt. Takker for point :O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. april 2004 - 22:07 #11
Undskyld jeg spammer...
->magiktouch-> i dette tilfælde er der en log fil fra start. Vi vil gerne se en log fil inden vi pudser cwshredder på hijackeren. Så du skal bytte rundt på rækkefølgen.Først hijack -> se indhold -> hent cwshredder osv osv....