Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. april 2004 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

banner program

Hej alle sammen´´ jeg vil høre om der en eller flere der har et rigtigt godt bud på et program (der er gratis at hente ned-som paintshop pro, feks.)  som skulde kunne lave banner/logo'er men den kan ikke gå ind i den funktion Animation shop,derfor kunne jeg ikke bruge dette program.

Er der en med et godt bud der kan hjælpe mig da jeg primært skal lave et banner??

m.v.h

Pillpopper
Avatar billede mirage17 Nybegynder
26. april 2004 - 20:23 #1
godt spørgsmål.. jeg leder efter det samme ... .
Avatar billede pillpopper Nybegynder
27. april 2004 - 08:18 #2
Jeg luker spørgsmået da jeg *selv* har fundet et enormt godt og nemt bannre-program samt til logo'er.

Hej mirage17 ´´hvis du er interseret i det program siger du bare til og jeg vil da naturligvis hjælpe dig med linket hvis du osse står og mangler sådan et banner-program, jeg er nemlig ikke så nærrig:-).  - hvis du forstår min hentydning/he he:-)  (et banner vil de nemlig have 1200kr. for logo 400kr) Og der står jeg AF:-)

m.v.h
Pillpopper

Ps: forsat god dag mirge17;-)

m.v.h
Pillpopper
Avatar billede mirage17 Nybegynder
27. april 2004 - 19:40 #3
hej Pillpopper.... det lyder rigtig godt... hvor finder jeg de t?

Med Venlig Hilsen Christian
Avatar billede muffer Nybegynder
10. maj 2004 - 19:54 #4
Hmm, Jeg er også ret nysgerrig ?
http://www.eksperten.dk/spm/498071

Mvh.

Jesper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
19. maj 2004 - 03:33 #5
Hej begge 2 UndSkyld den lange vente tid´´ her er et link til et enormt godt og brugbart banner program (så er der nok en del der bliver triste nu vedr. indtjeningen på banner/logo, men der kan jeg jo ikke gøre for og tager mig heller ikke af det:)  http://www.jasc.com/products/animationshop/?  HUSK IKKE at registrer Jer da det kun er en 30 dages prøve tid, MEN hvis I ikke registrer Jer så kan I altid hente den ned igen efter i har slettet den tidligere da de åbenbare ikke registrer ens ip-adresse !

m.v.h

Pillpopper

Ps:- God fornøjelse´´ dette lille program er bare GUF;-)