Avatar billede mc_anker Nybegynder
25. april 2004 - 20:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oversæt følgende historie til engelsk

I fjernsynet i går aftes så jeg nogle punk-rockere, som fortalte os om deres livsstil, som er meget speciel. Alt, hvad de kunne sige, var, at de hadede vores samfund, hvis struktur skulle ændres fuldstændigt.
En af pigerne, hvis hår var grønt, havde en sikkerhedsnål i øret. Hendes tøj, som bestod af en gammel badedragt og 2 forskellige sko, var en protest imod materialismen i vores samfund.
Punk-rockerne kunne ikke lide interviewerens spørgsmål, som var meget direkte. Intervieweren, som de sagde var meget gammeldags, fik dem dog til at sige, at alt, hvad de ønskede, var frihed
Avatar billede mc_anker Nybegynder
25. april 2004 - 20:27 #1
hey
Avatar billede b_nice Nybegynder
26. april 2004 - 12:18 #2
Et bud:
Yesterday on the television I saw some punk-rockers who told us about their very unusual lifestyle. All they could say was that they hated our society and that its structure should be fundamentally changed.
One of the girls, green haired, had a safety pin in her ear. Her clothes - an old bathingsuit and 2 different shoes - was a protest angainst the materialism in our society.
The punk-rockers did'nt like the interviewers' very direct questions. The interviewer, who they said was very oldfashioned, made them however say that all they wanted was freedom.