Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
25. april 2004 - 18:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Up- eller Download

Hej.

Jeg vil gerne vide når jeg ser online video i Media Player på nettet (det er fodbold jeg ser direkte) så vil jeg gerne vide om det er ens upload, eller download hastighed man bruger???
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. april 2004 - 18:32 #1
Normalt download - d.v.s. den mængde af data du kan modtage, men hvis det er 'Intelligent streaming' med variable birtate spiller din uploadhastighed også ind. Dette fordi afsenders server hele tiden måler din forbindelseshastighed ved at modtage 'returpakker' fra dig, så det sreeam du modtager er optimalt i forhold til din båndbredde.
Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
25. april 2004 - 18:46 #2
Thanks :)