Avatar billede intenz Novice
11. februar 2001 - 20:07 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Kan du ændre det her billede???

Det billede der skal ændres er det store øverste billede på: www.igaming.cc
Grunden til det er, at jeg tidligere havde igaming.nu, men der kom nogle problemer med det. (sagsanlæg mod den ansvarlige + andet) så nu har vi registeret igaming.cc også

Nååå, men jeg har ikke selv lavet billede og den der har kan jeg ikke få kontakt med.

Det der skal ændres er:
Det store IGAMING.NU skal ændres til IGAMING.CC

http://www.igaming.nu ændres til http://www.igaming.cc

the largest network of gaming sites ændres til \"the largest online gaming community\" uden \"\"\'erne

Men jeg kunne godt tænke mig at billedet stadig ligner det samme, bare med de ændringer

tak...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. februar 2001 - 21:38 #1
Prøv at se her. Måske det kan bruges - ellers kan jeg godt ændre det lidt igen.

http://www.whitehat.dk/nikolajdu/topimage.jpg

/Nikolaj
Avatar billede mettle Nybegynder
11. februar 2001 - 22:08 #2
Øeh.... Nikolajdu... du mangler det store NU -> CC

Prøv i stedet http://www.cvc.dk/topimage_cc.jpg....

mvh
Jørn
Avatar billede repsac Nybegynder
11. februar 2001 - 23:29 #3
=>Mettle: Hej \"det lange hyl ved det lange flygel\" ... så er du i gang med billedredigering hva\' ... anyway fortsat go\' ferie!
Repsac ... \"Prøv at snakke bagvedt altså bakke snavvendt, hvis man bakker snavvendt lydder det så sjovt.\" ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. februar 2001 - 23:54 #4
Hva´ så det er da kun en lille detalje... *GGG*
Avatar billede mettle Nybegynder
12. februar 2001 - 11:16 #5
Repsac=>Hej Casper...
jow... billederedigering.... jeg prøver... Forsat god ferie til dig også...

Ang. billedet... er her en lille update (jeg opdagede en lille grafikfejl ved det ene c....)

Adressen er stadig http://www.cvc.dk/topimage_cc.jpg
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 11:28 #6
Dit mellemrum inde i C´et er for stor. Læg mærke til hvor lidt plads der er i G.

Det kan ikke tage lang tid lige at \"fylde op\".

/Nikolaj
Avatar billede intenz Novice
12. februar 2001 - 11:40 #7
Ja, fint ser det jo ud, men i mangler begge 2:

the largest network of gaming sites ændres til \"the largest online gaming community\" uden \"\"\'erne

Men ellers fint arbejde
Avatar billede kenw. Nybegynder
12. februar 2001 - 13:46 #8
Hvad skrift har du brugt til \"the largest...\"??
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. februar 2001 - 14:18 #9
nikolajdu er det pæneste synes jeg. de to CC ligner mere den original skriftype end nogen af de andre! =)
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. februar 2001 - 14:22 #10
men ja mettle han mangler da vist en \"mindre\" detalje! =)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 14:23 #11
Det var også meningen. Måske jeg alligevel skulle lave de sidste bogstaver.

Det skal nok også være en anelse mere skarpt.
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. februar 2001 - 14:44 #12
har lige prøvet at lave et lille forsøg på det! =)
Det kan findes her!
http://w1.1591.telia.com/~u159100509/topimage.jpg
Avatar billede kenw. Nybegynder
12. februar 2001 - 14:47 #13
intenz>> har du en e-mail så kan jeg maile mit svar??Hvad skrifttype har du brugt til \"the largest network of gaming sites\" linien??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 17:59 #14
kenw.

Hvorfor dog e-mail. Du skal deltage på lige fod med os andre og alle skal kunne se hvad der bliver lavet.

/nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 18:00 #15
zyphon - Dine blå c´er er nok lige lidt for smalle...
Avatar billede intenz Novice
12. februar 2001 - 19:23 #16
Da jeg ikke selv har lavet billedet, ved jeg ikke hvilken skrifttype der er brugt og kan ikke få kontakt med ham der har! :(

Men bare det ligner nogenlunde det samme (eller bedre :)) så er det fint

email: mogenshoj@hotmail.com

Avatar billede lassebm Nybegynder
12. februar 2001 - 21:15 #17
niko>>
Ja det har du nok ret i, men det var det tætteste jeg kunne komme på med en skrifttype, og jeg gad ikke lige side og lave alt muligt tricky.... =)
Avatar billede intenz Novice
14. februar 2001 - 00:17 #18
Kom nu....jeg ved i gerne lige vil tilføje det sidste....så blir jeg så glad :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. februar 2001 - 00:36 #19
oki... - Så forsøger jeg alligevel. Nu må vi se om det bliver godt.
Avatar billede intenz Novice
14. februar 2001 - 00:54 #20
1000 tak
Avatar billede intenz Novice
14. februar 2001 - 15:02 #21
Nu har jeg selv lavet http://www.igaming.nu => http://www.igaming.cc

jeg har lavet det ud fra mettle\'s billede med det store NU -> CC
Så mettle får indtil videre 200 points...for at have svaret på en del af spørgsmålet...

Jeg uploader det nyeste billede til www.igaming.cc
Hvis nogle kan lave resten:
the largest network of gaming sites ændres til \"the largest online gaming community\" uden \"\"\'erne

Får de resten af pointene
Avatar billede mettle Nybegynder
15. februar 2001 - 19:29 #22
Hej Intenz....

>>Så mettle får indtil videre 200 points...for at have svaret på en del af spørgsmålet...
Jeg takker... men øeh... jeg kan ikke lige se at jeg har fået dem? Er det mig det er galt mmed?

Men ang. billedet... jeg fik lidt tid... fandt en bedre skrifttype... og ændrede også det i det hvide felt.....

Adressen er som før: http://www.cvc.dk/topimage_cc.jpg

Hvad syns du?
Avatar billede mettle Nybegynder
15. februar 2001 - 19:30 #23
Jeg kunne ikke helt finde den samme skrifttype som brugt til \"the largest network of gaming sites\".. men jeg syns den går an....
Avatar billede intenz Novice
16. februar 2001 - 15:37 #24
No offence, men jeg syntes at .cc i adressen er for hvide i forhold til resten, jeg kan bedre lide dem jeg har lavet.

og the largest online gaming community ligner lidt en normal arial der er sat ind, jeg syntes ikke det passer (skrifttype er stor)
Avatar billede mettle Nybegynder
16. februar 2001 - 19:12 #25
okay... nu har jeg mindsket cc...
Jeg havde før også brugt arial til largest online... - dog fed. Jeg har sat den til normal...
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
18. februar 2001 - 18:43 #26
Jeg syntes den lens flare skal fjernes fra billedet, siden den er meget amatøragtig at se på.
Avatar billede intenz Novice
19. februar 2001 - 18:08 #27
så....slut
Avatar billede mettle Nybegynder
19. februar 2001 - 20:38 #28
Hey hey.....

Hvad er der galt med det sidste billede jeg har lavet?
Avatar billede intenz Novice
19. februar 2001 - 21:18 #29
Jeg syntes bare ikke at det passer ind på resten af billedet, sorry