Avatar billede trixzion Nybegynder
25. april 2004 - 17:56 Der er 3 kommentarer

Flimer i Counter Strike. (ATI 9800Pro 128 Sahpire)

Når jeg spiller counter strike (cs) så kommer der flimmer over skærmen (kun når jeg går og bevæger mig). Det kommer sådan i en hak tværs over skærmen, på 0.5 mm - 2 cm ned over skærmen.

Jeg ved ikke om der findes en fix til dettte problem eller om andre har lign. problemer med deres cs.

Nogen forslag til hvordan man kunne fixe det ? evt. ved at lave om på indstillninger hardware setup for ens grafikkort.

Jeg har været af med problemmet før, men efter en opdatering til catalyst 4.4 er problemet genopstået. Dengang slog jeg lodretsynkronisering helt fra. Men denne gang kan det ikke gøre det. Har prøvet at lege lidt med de forskellige instillnger men har ikke kunne finde ud af noget der fixede problemet.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede bug30 Nybegynder
20. juni 2004 - 12:11 #1
Hey Trixzion, jeg har lagt lidt point her til dig http://www.eksperten.dk/spm/511681
Avatar billede bug30 Nybegynder
20. juni 2004 - 12:14 #2
evt så prøv med omegadriver, dem syntes jeg er gode
http://www.omegacorner.com/
Avatar billede bug30 Nybegynder
20. juni 2004 - 12:15 #3
rettet bla et problem med TV-out