Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 11:53 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

jeg har en hotbar liggenden på min pc .

hej experten.
jeg er en almindelig bruger ..det ikke ved meget om pc ..og jeg har en blå linie liggene som jeg har fået at vide er en hotbare..hvordan får jeg den fjernet fra min pc..ved ikke hvor den kommer fra ..??
håber i kan hjælpe mig
men venlig hilsen anne68
Avatar billede punk_fm Nybegynder
25. april 2004 - 11:56 #1
Du kunne skrive hvad hotbaren hedder... det hjælper altid eller du kan gøre sådan:

Åben Kontrolpanel -> åbn Tilføj/fjern programmer -> find tin hotbat -> tryk "fjern".

Hmm... håber det hjap! (og godkend lige svar vis det gjorde!)
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 11:56 #2
Hent Spybot og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/spybothjt.htm
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 11:57 #3
Har du lige installeret messengerPlus?? der kan den komme fra.

Men også andre steder fra..

Følg min vejledning og smid loggen herind, så skal vi nok få den væk
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 12:05 #4
hej arlet
nej det har jeg ikke ..men jeg kan ikke se hvad den hotbar hedder ..ved ikke noget on programmer ..hvordan sender jeg den indtildig .har et progranm som hedder ad-watser3.0 og antivirus program
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 12:06 #5
Du kopier bare loggen fra hijackthis herind i forrummet, så kigger vi på den
Avatar billede bogologo Nybegynder
25. april 2004 - 12:15 #6
Du kan prøve at hente programmet: Ad-aware og scanne med det, det er kendt for at kunne fjerne mange af de ting der!

hent det her:
http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

men ellers så gør som arlet siger, og smid loggen fra hijackthis ind, så det nemmere at hjælpe.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. april 2004 - 13:05 #7
Mit gæt er at du har MSG+ installeret er dette korrekt?

Mere om MSG+ her: http://www.msgplus.net/

Hvis dette er korrekt fjerne du den blå bar ved at følge denne vejledning:
Since I installed Messenger Plus! on my computer I noticed advertisement programs, why?
back to top

Messenger Plus! now comes with an optional sponsor program. This program will show ads from time to time on your computer and will change your start page in Internet Explorer. In NO case this sponsor is mandatory. If you don't want it, simply uncheck the sponsor box during setup. If you installed it be error, just uninstall Messenger Plus! (which will trigger the sponsor uninstall program) and reinstall without the sponsor.

Important: if you wish to get rid of the sponsor program, you must uninstall Messenger Plus! from the usual Add/Remove program window. Don't worry, you'll be able to reinstall it later and chose not to install the sponsor anymore. If you start deleting files on your own you will prevent a full system restore as some of the files copied by the sponsor are backups of your original configuration files.

Med andre ord skal du vælge at afinstallere MSG+ og når du installere den igen skal du fravælge det specielle sponsor program, ellers sker det samme en gang til!
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 13:08 #8
james_t_dk -> Det spurgte jeg om her 25/04-2004 11:57:47

Og der blev svaret nej her 25/04-2004 12:05:34

Det er en time siden*S*
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 13:16 #9
ckThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\NISUM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\ccPxySvc.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~2\GHOSTS~2.EXE
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\PROGRA~2\AUTOUP~1\AUTOUP~1.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\r_server.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\LVComS.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Anne Marie Hansen\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {a22113b4-04a8-42c5-945b-dbfc6582c290} - C:\DOCUME~1\ANNEMA~1\APPLIC~1\zchtheyrn.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: ooooieeckrc - {51f05934-7ab6-4d55-b617-cd6699121b10} - C:\DOCUME~1\ANNEMA~1\APPLIC~1\zchtheyrn.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AutoUpdater] C:\PROGRA~2\AUTOUP~1\AUTOUP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [TClockEx] C:\Programmer\TClockEx\TCLOCKEX.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Husk_dag.lnk = C:\Programmer\Husk Dagen 2.3\Husk_dag.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37924.1878009259
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2004 - 13:23 #10
Prøv dette program: http://www.arlet.dk/startsideaendret.htm - følg anvisningen og genstart, lav en ny scanning og smid loggen fra hijackthis herind.
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 13:29 #11
Du skal nu til at i gang med at fixe:

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://mysearchnow.com/searchbar.html

O2 - BHO: (no name) - {a22113b4-04a8-42c5-945b-dbfc6582c290} - C:\DOCUME~1\ANNEMA~1\APPLIC~1\zchtheyrn.dll

O3 - Toolbar: ooooieeckrc - {51f05934-7ab6-4d55-b617-cd6699121b10} - C:\DOCUME~1\ANNEMA~1\APPLIC~1\zchtheyrn.dll

O4 - HKCU\..\Run: [TClockEx] C:\Programmer\TClockEx\TCLOCKEX.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe

O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000

Find og slet:

C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
C:\Programmer\TClockEx\TCLOCKEX.EXE

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 13:54 #12
hej igen
jeg har lige fået en meget god hjælp af en so kalder sig arla...men har gjort alt som at ..hente divers progtammer og slar systemgendannes fra og genstart min pc ..men hvad så nu ..har kørt en scan hijack this og den har inte funde ..hvad så nu ????
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 13:58 #13
hvad gør jeg nu ....???? hjælp mig
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 14:09 #14
hej er det ikke en som kan hjælpe mig ..inde jeg får dårlig nerver...forstå ikke en pind af det ...???
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 15:41 #15
hej arlet ..hvordan lavet man den ..log fil...*s*
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 15:43 #16
Når du har fixet alt sammen, og genstartet, så åbner du hijackthis igen og scanner og kopier loggen herind
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 15:51 #17
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\NISUM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\ccPxySvc.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~2\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\r_server.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
C:\PROGRA~2\AUTOUP~1\AUTOUP~1.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\WINDOWS\System32\LVComS.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe
C:\Documents and Settings\Anne Marie Hansen\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AutoUpdater] C:\PROGRA~2\AUTOUP~1\AUTOUP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Husk_dag.lnk = C:\Programmer\Husk Dagen 2.3\Husk_dag.exe
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37924.1878009259
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 15:54 #18
Fix i hijackthis:
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe

find og slet:
C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe

Genstart og lav en ny hijackthis log
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 15:59 #19
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\NISUM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\ccPxySvc.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~2\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\r_server.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
C:\PROGRA~2\AUTOUP~1\AUTOUP~1.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\WINDOWS\System32\LVComS.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Anne Marie Hansen\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AutoUpdater] C:\PROGRA~2\AUTOUP~1\AUTOUP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Husk_dag.lnk = C:\Programmer\Husk Dagen 2.3\Husk_dag.exe
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37924.1878009259
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 16:01 #20
Perfekt..

Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm
Avatar billede anne68 Nybegynder
25. april 2004 - 16:09 #21
hej arla
mange gange tak for hjælpen det er jeg meget glæd for
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
18. april 2005 - 20:41 #22
hej jeg har et problem jeg kan ikke bruge søg jeg får denne klasket i ansigtet på nettet If you are seeing this page, your browser settings prevent you from
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2005 - 22:29 #23
ugur2002> opret lige et spørgsmål, så hjælper vi gerne.