Avatar billede mapa Nybegynder
25. april 2004 - 11:28 Der er 1 løsning

simpel server over VPN

Har 3 geografiske opkoblingspunkter hvor der hver sted er et lokalt netværk som kører med forskellige styresystemer win98-xp.

I forvejen er der kommunikation mellem punkterne til vha.- en vpn forbindelse hvor der trækkes på en UNIX server.

Kan man på en billig op simpel måde tage en "gl. pc" slutte den til netværket og dele hardisken til dokumenter og billeder der skal bruges fælles ( redigeres ).

MAPA
Avatar billede mapa Nybegynder
05. november 2011 - 09:23 #1
luk