Avatar billede sleort Nybegynder
25. april 2004 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CRC error

Ofte når jeg prøver og installere programmer som indeholder store filer, eller jeg skal pakke noget data ud, får jeg en melding om en CRC error. Nogle gange fryser min computer bare, og står og hyler med en ekstremt høj tone. Og når jeg ser film på den så hakker det en gang i mellem.

spec:
AMD 2400+
512 Kingston 2100 RAM
G4 TI4200 gfx kort.
Soltek bundkort (kan ikke huske nummeret)
Seagate 120 GB hdd
WinXP pro
Avatar billede sleort Nybegynder
25. april 2004 - 11:19 #1
Er der nogen som ved hvor min fejl ligger.
Avatar billede sleort Nybegynder
25. april 2004 - 13:18 #2
har fundet fejlen tror jeg
Avatar billede xman Nybegynder
25. april 2004 - 13:34 #3
er med 99% sikkerhed hd der e defekt. Hyletone kommer ofte efter den måske er slidt ell den simpelthen er i et for varmt kabinet i længere tid. Du skal nok have disk skiftet og evt sæt en blæser på til at køle direkte på disken.