Avatar billede nird Nybegynder
25. april 2004 - 10:41 Der er 1 kommentar

Finde plads på harddisk

har et problem med windows xp, Der går et godt stykke tid inden xp opdager at jeg har slettet nogle filer og dermed frigører plads.
Er der en kommando man kan kalde for at få xp til at finde ud af at der er ledig plads på harddisken?
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. april 2004 - 15:25 #1
Hmmmm....du kan defragmentere harddisken indimellem...så ryddes der op i alle filerne og ledig plads frigøres........