Avatar billede nielsen_thomas Nybegynder
24. april 2004 - 17:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilskud til elektronikbranchen

Hej alle sammen, findes der nogle der giver tilskud til elektronikbrachen altså på amatørbasis.

Kunne jeg meget godt tænke mig da min strømforsygning er gået i stykker desvære :(

Man kan jo altid prøve...
Avatar billede peet-49 Novice
24. april 2004 - 18:18 #1
Hvad mener du med tilskud.
Avatar billede popsy Novice
24. april 2004 - 19:17 #2
Hehe, den her er jeg sq spændt på at få uddybet :D
Avatar billede nielsen_thomas Nybegynder
24. april 2004 - 19:23 #3
Tja en håndfuld penge eller lign. Carlsberg har sposoreret 10000 kr til Stubbekøbing bordtenisklub der gik til en bordtenniskannon!
Avatar billede popsy Novice
24. april 2004 - 19:32 #4
Hahaha, måske er de fleste midler beregnet til foreninger osv :D Hvor stor en strømforsyning skal du bruge? Vi kan da altid finde billigste pris til dig :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. april 2004 - 11:07 #5
Hvis der skulle være nogen der gjorde dette ville det ikke være til enkelt personers strømforsyninger. Men udelukkende til klubber og foreninger.......

Jeg har været i elektronik branchen i snart 10 år og har aldrig hørt om noget sådan!

Grib dybt i lommen og køb dig til en reperation, eller en ny strømforsyning. Måske dine forældre vil sponsorere din "elektronik-hobby"!!!  ;-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. april 2004 - 02:06 #6
der er en del forskel, bordtennis er en sport, elektronik er en industri... førstnævnte bruger penge, sidstnævnte tjener dem
Avatar billede nielsen_thomas Nybegynder
20. juni 2004 - 13:05 #7
Ikk noget der kan bruges