Avatar billede kazo.dk Nybegynder
24. april 2004 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blank side i Word 97

Hej Eksperter.

Mine venner sidder og skal til at printe et MS Word 97 dokument ud på en printer på netværket. Det virker også fint men de sider i dokumentet, hvorpå der er jpeg billeder, kommer ud helt blanke. Dvs. at der hverken er sidehoved, sidetal eller lign. på.

Hvad er der galt?
Avatar billede rvm Nybegynder
24. april 2004 - 17:33 #1
Det lyder som om Word 97 ikke er blevet opdateret med de nyeste servicepacks. de kan vist stadig hentes på Microsofts hjemmeside...
Avatar billede jpvj Nybegynder
24. april 2004 - 17:34 #2
Jeg ved, at Word 2000 havde et lign. problem efter en installation  af en kritisk opdatering til IE. Løsningen var, at installere nyeste service pack.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
24. april 2004 - 17:37 #3
på netværk... der er nok fordi at filen er for stor, prøv evt. at komprimere billederne..

jeg har aldrig oplevet det selv, og har aldrig opdateret mit word (både 97 & 2000)
Avatar billede prebjo Nybegynder
25. april 2004 - 13:01 #4
Har I tjekket Funktioner - Indstillinger - Udskriv, flueben i Tegneobjekter ?