Avatar billede b_ball Nybegynder
24. april 2004 - 09:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

thumbnails script

Jeg søger et script der kan lave thumbnails også når man trykker på dem skal billede åbne i et nyt vindue...
Det skal bare være dette lille stykke kode ikke et helt galleri...
Avatar billede stich Nybegynder
24. april 2004 - 10:58 #1
Avatar billede b_ball Nybegynder
24. april 2004 - 11:22 #2
kan du ikke give et link lige til koden? jeg her siddet og ledt hotscripts igennem men kunne kun finde "færdige" gallereier Jeg skal bruge det til denne siden : www.foto.n-design.dk i den nederste box kommer der så en thumbnail også når man trykker på den skal der komme en popup med billedet i fyl størelse... det skal ikke være noget med admin del eller noget bare selve scriptet til thumbnail og pop up...
Avatar billede stich Nybegynder
24. april 2004 - 11:28 #3
Forventer du at du bare kan tage kode og så sætte direkte ind og så virker det ? Hvis du så på det link jeg gav, vil du kunne finde scripts der kan forskellige ting..fx http://www.hotscripts.com/Detailed/14646.html. Men du bliver nok nødt til at kunne kode bare en smule selv...
Avatar billede b_ball Nybegynder
24. april 2004 - 13:49 #4
jeg har set et script hvor man bare satte en kode ind under <body> også der hvor billedet skal sættes ind...
Avatar billede b_ball Nybegynder
24. april 2004 - 14:23 #5
jeg laver det bare i html... du får pouint fordi du vill hjælpe..
Avatar billede stich Nybegynder
24. april 2004 - 16:29 #6
Okay... ville bare tro det altid krævede du kunne ændre en smule selv, fx til at echo et popup-vindue. Ikke det store, men en smule =) Ofte skal GD-lib også installeres.
Men tak for points :o)
Avatar billede b_ball Nybegynder
24. april 2004 - 16:32 #7
np gider bare ikke bruge tid på den side...
Avatar billede lilleulv Nybegynder
30. maj 2004 - 10:30 #8
hejsa

Hvis du har frontpage 2003, kan den lave dine billeder til tumbnail og forstørre for dig som du ønsker i dit spørgsmål :) Helt uden brug af kode.  Det gøres ved at bede frontpage under billede redigerng at lave dit billede til tumnail, resten klare frontpage
Avatar billede lilleulv Nybegynder
30. maj 2004 - 11:09 #9
ps. mener også frontpage2000 kan dette *S*