Avatar billede zynix Nybegynder
24. april 2004 - 00:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

digital signatur

i outlook express kunne man tilføje digital signatur til en enkelt e-mail man sendte, lige som at man kunne vælge at kryptere mailen...

jeg har installeret outlook 2003, og har ikke lige kunne finde ud af hvor man gør det henne...
jeg har fundet et sted under instillinger hvor man kunne gøre det ved alle udgående mails, men det er jeg ikke interasseret i...
jeg vil gerne kunne vælge kun at gøre det på en enkelt, uden at skulle ind og ændre i indstillinger hver gang jeg vil tilføje min signatur til en mail...

er der nogen der ved hvordan man slå det til så man kan det, og om det overhovede kan lade sig gøre.... ?
Avatar billede no_stress Nybegynder
24. april 2004 - 14:53 #1
Opret en ny mail og tryk på ikonet Indstillinger hvorved Meddelelsesinstillinger kommer frem.
Tryk på knappen Indstillinger for sikkerhed
sæt flueben i Føj digital signatur til denne meddelelse.
Avatar billede zynix Nybegynder
24. april 2004 - 22:33 #2
takker, havde jeg sQ ikke lige gennemskuet....