Avatar billede morten_odum Nybegynder
23. april 2004 - 22:03 Der er 3 kommentarer

Printer underligt

Jeg har fået et problem med min Lexmark Z51 printer efter at sat nye patroner i efter et stykke tid med tomme.
Den printer ret underligt. Noget af teksten bliver lige printet fordobblet lidt forskudt. For nogen linier bliver hele teksten "kopieret" og printet 2 gange lidt forskudt lodret (dvs. på den lange led af papiret, har prøvet at printe med liggende A4-ark), for andre linier er det kun lige toppen eller bunden af teksten der "kopieres" og printes lidt forskudt (også lodret).
Håber det er forståeligt beskrevet, har aldrig mødt det før og ved ikke lige hvordan jeg ellers skal beskrive det.

Jeg har prøvet at hente en ny driver på www.lexmark.com, men det gjorde ingen forskel, den jeg kørte med før var WinXP's egen driver (den installerede en driver selv).

Håber der er en der kender en løsning på problemet, for det er (pardon my french) sk*de irreterende.
Avatar billede halifax Nybegynder
23. april 2004 - 22:45 #1
Det er vel ike sådan at du bare har sat nye patroner i uden at have installeret dem inde fra Lexmark driversoftwaren? Ellers prøv at tage dem ud og installer en gang mere. Som forsøg. Kender ellers kikke problemet, du oplever.
Avatar billede morten_odum Nybegynder
24. april 2004 - 10:35 #2
Har installeret ny cartridge i printer egenskaber. Har også prøvet at installere dem om igen, ingen ændring.
Avatar billede halifax Nybegynder
24. april 2004 - 14:07 #3
Mulighed for at der eer fejl ved den ny cartridge? Prøv at få den byttet - gør indsigelse over for sælger.