Avatar billede duppe Nybegynder
23. april 2004 - 21:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

børnesikring af nettet

Hej, er det muligt på 1 maskine at lukke adgangen til de fleste internetsider - pånær nogen jeg definere. Det skal helst være et der kan køre så man ikke kan se det (pille ved et) evt. med en eller anden form for password?
Avatar billede nimoha Nybegynder
23. april 2004 - 21:37 #1
Prøv at kigge her (gratis-programmer):
http://www.snapfiles.com/freeware/security/fwaccess.html

Og her (købe-programmer,men som demoer):
http://www.snapfiles.com/shareware/security/swaccess.html
Avatar billede duppe Nybegynder
23. april 2004 - 22:17 #2
Hej, det ser spændende ud, meen mit problem er måske lige modsat - de programmer der er på snapsiles er alle nogen der kan blokere - mit problem er at den maskine der skal stå, skal kun have adgang til måske 3-4 site, ex. må pc kun gå på www.biblioteket.dk - og evt. 3 andre links
Avatar billede duppe Nybegynder
23. april 2004 - 22:33 #3
Sorry der var alligevel et der var godt (iprotectyou) mange takker
Avatar billede nimoha Nybegynder
23. april 2004 - 22:34 #4
Okay, takker for point :)
Avatar billede sobpls Nybegynder
29. april 2004 - 21:27 #5
Hejsa
Hvad var det for et program du valgte til det?
Det er lige et tilsvarende jeg skal have fat i.