Avatar billede bgoalias2001 Nybegynder
23. april 2004 - 20:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler program til conventering

Har brugt dage på at finde et eller flere programmer der er freeware til at conventere filer som .mov og .rm om til avi/mpeg eller noegt der ikke skal bruges ekstra programmer til :o) håber i kan hjælpe mig
Avatar billede backside Nybegynder
23. april 2004 - 21:01 #1
Avatar billede backside Nybegynder
23. april 2004 - 21:03 #2
Avatar billede backside Nybegynder
23. april 2004 - 21:04 #3
Sorry, så lige at det skulle være freeware. Afvis mit svar.
Avatar billede backside Nybegynder
23. april 2004 - 21:11 #4
Quicktime kan ellers konverterer mange af filerne til avi, men ellers led efter et program der hedder "Dumpster", det kan få dig et skridt længere. Vil ikke sige mere, tror ikke det er helt lovligt at konverterer hvis det ikke lige umiddelbart er muligt, for så er der nok en grund til det fra producentens side.
Avatar billede bgoalias2001 Nybegynder
24. april 2004 - 18:41 #5
Der er åben bart ik nogen der kan hjælpe :-(
Avatar billede backside Nybegynder
25. april 2004 - 01:30 #6
Selv tak......