Avatar billede jonlol Nybegynder
11. februar 2001 - 14:21 Der er 1 løsning

MOD_SSI

Hvordan finder man ud af om dette modul er installeret i Apache? (det kan godt være det ikke helt præcist hedder det, men jeg håber i forstår meningen)

Jeg kører med redhat 6.2

mvh Jon Loldrup
Avatar billede mtilsted Nybegynder
14. februar 2001 - 16:30 #1
Du skal bruge httpd som ligger i dit apache/bin dir.

Usage: bin/httpd [-R directory] [-D name] [-d directory] [-f file]
                [-C \"directive\"] [-c \"directive\"]
                [-v] [-V] [-h] [-l] [-L] [-S] [-t] [-T]
Options:
  -R directory    : specify an alternate location for shared object files
  -D name          : define a name for use in <IfDefine name> directives
  -d directory    : specify an alternate initial ServerRoot
  -f file          : specify an alternate ServerConfigFile
  -C \"directive\"  : process directive before reading config files
  -c \"directive\"  : process directive after  reading config files
  -v              : show version number
  -V              : show compile settings
  -h              : list available command line options (this page)
  -l              : list compiled-in modules
  -L              : list available configuration directives
  -S              : show parsed settings (currently only vhost settings)
  -t              : run syntax check for config files (with docroot check)
  -T              : run syntax check for config files (without docroot check)