Avatar billede looneytunes Nybegynder
23. april 2004 - 12:00 Der er 13 kommentarer

Lukker IE ned efter 1-2 sekunder

Når jeg starter IE vises startbilledet et kort øjeblik og lukker så ned. Det samme sker med Messenger o.a. - der er bare ingen adgang til internettet. Jeg har lige kørt en opgradering til Norton - kan ikke se nogle indstillinger der, som umiddelbart ser forkerte ud.
Avatar billede masteryeti Nybegynder
23. april 2004 - 12:04 #1
Hvad sker der hvis du går ned i start->kør og skriver http://www.google.com ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
23. april 2004 - 12:32 #2
er det sket efter opgraderingen ? hvis det er, så afinstaler opdateringen hvis du kan..
23. april 2004 - 12:34 #3
Check for spyware.
Avatar billede looneytunes Nybegynder
23. april 2004 - 12:42 #4
Når jeg går ned i start->kør og skriver http://www.google.com sker nøjagtig det samme- den lukker ned.
Hvor kan man afinstallere opdateringen af Norton???
Avatar billede masteryeti Nybegynder
23. april 2004 - 12:52 #5
prøv at lukke norton og så prøv igen ... hvis det heller ikke vil starte mens norton er lukket, kan du udelukke norten som fejlkilde .. men det kan stadig være spyware.
Avatar billede looneytunes Nybegynder
23. april 2004 - 12:55 #6
Den lukker også ned når jeg har disabled Norton
23. april 2004 - 12:59 #7
100 % på at det er spyware... evt. lav en repair på IE
Avatar billede looneytunes Nybegynder
23. april 2004 - 13:04 #8
Er det at geninstallere IE
Avatar billede cp1 Nybegynder
23. april 2004 - 13:24 #9
mit foreslag er: luk dette spørgsmål,opret et nyt i virus kategorien,læs hva du gør her http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm , jeg foreslår dette fordi, som "brandmand" skriver,tyder på det ku være virus eller spyware
Avatar billede hcma Novice
23. april 2004 - 13:27 #10
tilslutter mig cp1's forslag, da en repair ikke gør noget ved evt. vira/spyware/HiJacks
Avatar billede cp1 Nybegynder
23. april 2004 - 14:41 #11
sku du ha lyst til at fejlsøge er der support side her http://www.symantec.com/techsupp/consumer.html?asa=controldoa_WindowsXP
Avatar billede looneytunes Nybegynder
23. april 2004 - 16:07 #12
Jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor noget spyware skulle kunne anvendes til noget som helst, når den lukker min internetforbindelse ned. Er det ikke meningen med spyware at den skal spionere mine "moves" på nettetog så sende det til en anden pc'er???
Avatar billede masteryeti Nybegynder
23. april 2004 - 16:32 #13
jo, og for at kunne gøre det, skal den integrere sig godt med IE. Og hvis det er dårligt kodet, kan programmet der skal spionere på dig, bryde ned, og tage IE med i skraldet.