Adobe Reader via GPO til XP-klienter
Hejsa Alle.Nu ved jeg ikke om det 100% er den rigtige katori, men jeg prøver alligevel.
Jeg har i længere tid kæmpet med at få smidt AR 6.0.1 ud til mine xp-klienter via GPO, det virker også fint. Problemet ligger i at jeg skal have _tvunget_ klienterne til at åbne .pdf-filer i en externe process når man klikker på dem som links i IE og ikke "internt" i IE. Jeg har prøvet med diverse .mst(Transforms)-filer og så videre, uanset hvad jeg har prøvet har intet virket. Dvs. at filerne stadig er blevet åbnet i IE og ikke i en seperat Adobe Reader.
De registreringsnøgler jeg har pillet ved er Software\Adobe\Acrobat Reader\6.0\Originals\bBrowserCheck(DWORD:0) og Software\Adobe\Acrobat Reader\6.0\Originals\bBrowserIntegration(DWORD:0) i både HKEY_CURRENT_USER og HKEY_LOCAL_MACHINE men det har ikke været nok.
Jeg har også prøvet at lave en helt ny pakke selv, v.h.a. WinInstall LE, denne pakke virker også nogen lunde fint, dog skal Microsoft Installeren køre en konfiguration _hver_ gang en bruger logger på maskine, og det er jeg på ingen måde interesseret i.
Er der nogen der har fået rullet den pakke ud via GPO med succes, som måske kunne guide mig i den rigtige retning?.
På forhånd tak.
garrett