Avatar billede hojben Novice
22. april 2004 - 22:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

mangler en gratis mp3 powerencoder til windows media player 9

Findes den?
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. april 2004 - 15:10 #1
Hvad mener du? Et program, der kan konvertere frem og tilbage mellem mp3 og wma? http://www.dbpoweramp.com/ kan kraftigt anbefales!!!! 100% gratis! Mange indstillingsmuligheder men enormt let at bruge. Kan konvertere til mange formater, heriblandt selvfølgelig mp3 og wma. Hvis du støder på audio-formater, der er sjældne (ogg vorbis osv.) går du bare ind på deres codec central og henter det codec der passer til.
Avatar billede muzak Nybegynder
25. april 2004 - 21:48 #2
Hvis du vil konvertere til mp3 i Windows Media Player bliver du nødt til at betale. Og lige nu er der kun én mulighed: "MP3 PowerEncoder for Windows XP" af CyberLink. Den koster 9 Dollars, men er fed og det hele værd, hvis man vil beholde WMP + ikke gider deres format :)

http://www.gocyberlink.com/english/products/powerdvd/winxp_plugin.asp

Ellers kan jeg varm anbefale iTunes til XP fra Apple
Avatar billede hojben Novice
28. april 2004 - 01:35 #3
Fandt ud af at WinAmp var rigeligt.. takker
Avatar billede uffesteenberg Novice
10. marts 2005 - 13:46 #4