Avatar billede nielsen_thomas Nybegynder
22. april 2004 - 20:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SMT og SMD

SMD er jo overfladsmonterde komponenter men syntes tit der er andre overfladsmonterede komponenter der forklares med andre navne fx. SMT og hva er foreskellen på disse to?

findes der flere i denne familie af overfladsmonterede komponenter?
Avatar billede scb Praktikant
22. april 2004 - 20:59 #1
SMT betyder: surface mount technology.
Og er en fællesbetegnelse på måden at montere komponenter på.
http://www.ketec.dk/Nyhedsbrev/SMT2001/SMTGUIDE.pdf
-SCB
Avatar billede nielsen_thomas Nybegynder
24. april 2004 - 11:27 #2
Deter da bare en produktoversigt over monteringsmaskiner KETEC laver :D
Avatar billede scb Praktikant
24. april 2004 - 11:44 #3
Ja det er rigtigt, men det er jo det der ligger i SMT, teknologien til montering af SMD.
-SCB