Avatar billede snakeeye Nybegynder
22. april 2004 - 17:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar skærm til rensning

Jeg har en bærbar skærm som er rimeligt fedtet osv. hvordan skal man rense sådan en. Jeg har læst i manualen der står der kun at man hverken må rense med noget delvist vådt eller med køkkenrulle osv.
Hvad skal man så rense den med?

//Snake|Eye
Avatar billede micro1000 Nybegynder
18. juli 2004 - 22:53 #1
Du kan købe noget special rens hos forskellige computerforhandlere...ønsker du ikke at købe noget, har en gang destilleret vand og et viskestykke en ganske god effekt så længe du holder vandet væk fra kanterne!!!!!!
Avatar billede krydset Nybegynder
18. juli 2004 - 22:57 #2
Ja HOLD DET LANG VÆK FRA KANTERNE!!!!!
Jeg har lige lært at det er noget SKOD når man får presset vand ind bag ved. HELDIGVEIS er der kun en meget lille skjold tilbage nu, før var der en stor synlig plamage som man kunne se.

Mvh Krydset.

Ps. Fik at vide at det ville koste mellem 5 & 6000 at få repereret hvis det ikke selv forsvandt
Avatar billede snakeeye Nybegynder
14. september 2004 - 23:15 #3
Hermed lukkes den.